Show simple item record

dc.contributor.authorSkurpel, Dagmara
dc.date.accessioned2022-12-21T10:31:22Z
dc.date.available2022-12-21T10:31:22Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationSkurpel D., Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2019, https://doi.org/10.18778/8142-651-0pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8142-651-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/44800
dc.descriptionWyzwania ostatnich lat – digitalizacja, wirtualizacja, wzrost znaczenia portali społecznościowych, komunikacja w czasie rzeczywistym – powodują, że sposoby kreowania wartości dla klienta przez przedsiębiorców ulegają wyraźnym zmianom, które wyrażają się w nowych działaniach logistyczno­marketingowych i wykorzystaniu nowatorskich narzędzi zarządzania. Autorka monografii koncentruje się na problematyce kreowania wartości dla klienta w handlu elektronicznym. Jej rozważania oscylują wokół tezy, iż aspekty logistyczne funkcjonowania handlu elektronicznego tworzą wartości dla klienta, które wpływają na regularne decyzje zakupowe. Celem książki jest identyfikacja czynników logistycznych tworzących wartość dla klienta detalicznego w handlu elektronicznym. Postawienie diagnozy dotyczącej obecnego stanu rynku „e-commerce” wymagało przeprowadzenia przez autorkę badań obejmujących zarówno stronę popytową, jak i podażową rynku, dzięki czemu możliwe było określenie luki wartości – oczekiwanej i dostarczanej. Publikacja jest adresowana przede wszystkim do studentów logistyki, marketingu oraz zarządzania, a także do praktyków i teoretyków zajmujących się obsługą logistyczną handlu elektronicznego.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesZarządzanie;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjecte-handelpl_PL
dc.subjecte-klientpl_PL
dc.subjectlogistyka handlu elektronicznegopl_PL
dc.subjecte-biznespl_PL
dc.subjectsklepy internetowepl_PL
dc.subjecthandel internetowypl_PL
dc.titleObsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klientapl_PL
dc.typeBookpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Dagmara Skurpel, Łódź 2019; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2019pl_PL
dc.page.number158pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Katedra Logistyki i Innowacji, 90-214 Łódź, ul. Rewolucji 1905 r. nr 37/39pl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8142-652-7
dc.referencesAfuah A., Tucci C.L., Biznes internetowy – strategie i modele, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.pl_PL
dc.referencesAfuah A., Tucci C.L., Internet Business. Models and Strategies, McGraw-Hill Companies, New York 2001.pl_PL
dc.referencesAltkorn J., Marketing w turystyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1994.pl_PL
dc.referencesAltkorn J., Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków 2004.pl_PL
dc.referencesAnderson J.C., Jain D.C., Chintagunta P.K., Customer Value Assessment in Business Markets: A State-of-Practice Study, „Journal of Business to Business Marketing” 1993, vol. 1.pl_PL
dc.referencesAnderson J.C., Kumar N., Narus J.A., Sprzedawcy wartości, Wolters Kluwer, Warszawa 2010.pl_PL
dc.referencesAnderson J.C, Narus A.J., Business Market Management – Understanding, Creating and Delivering Value, Prentice Hall, New Jersey 1998.pl_PL
dc.referencesAndrzejczak D., Mikina A., Rzeźnik B., Wajgner M.D., Organizacja sprzedaży, WSiP, Warszawa 2010.pl_PL
dc.referencesBaborski A. (red.), Efektywne zarządzanie a sztuczna inteligencja, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 1994.pl_PL
dc.referencesBadom J.L., The Context of E-supply Chain Management, „Industrial Management” 2001, no. 43, s. 22, za: Dura P., Zaawansowane systemy planowania i ich rola w gospodarce elektronicznej, [w:] K. Rutkowski (red.), Logistyka on-line, PWE, Warszawa 2002.pl_PL
dc.referencesBadrinarayanan V., Becerra E.P., Kim Ch.H., Madhavaram S., Transference and congruence effects on purchase intentions in online stores of multi-channel retailers: Initial evidence from the U.S. and South Korea, „Journal of the Academy of Marketing Science” 2012, vol. 40, no. 4.pl_PL
dc.referencesBaker M. (ed.), Marketing – Theory and Practice, MacMillan Press Ltd., London 1985.pl_PL
dc.referencesBaran G., Marketing współtworzenia wartości z klientem. Społecznotwórcza rola marketingu w procesie strukturacji interakcyjnego środowiska doświadczeń, Monografie i Studia Instytutu Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2013.pl_PL
dc.referencesBarcik R., Kubański M., Współczesne trendy w zarządzaniu łańcuchem dostaw, „Logistyka” 2011, nr 2.pl_PL
dc.referencesBartkowiak R., Historia myśli ekonomicznej, PWE, Warszawa 2008.pl_PL
dc.referencesBatorski D., Olcoń-Kubicka M., Prowadzenie badań przez internet – podstawowe zagadnienia metodologiczne, „Studia Socjologiczne” 2006, nr 3(182).pl_PL
dc.referencesBeck N., Rygl D., Categorization of multiple channel retailing in Multi-, Cross-, and Omni-Channel Retailing for retailers and retailing, „Journal of Retailing and Consumer Services” 2015, vol. 27.pl_PL
dc.referencesBiesaga T., Powszechna encyklopedia filozofii, t. 4, Polskie Towarzystwo Tomasza z Akwinu, Lublin 2003.pl_PL
dc.referencesBilińska-Reformat K. (red.), Relacje podmiotów rynkowych w warunkach zmian, Placet, Warszawa 2009.pl_PL
dc.referencesBlaik P., Matwiejczuk R., Logistyczny łańcuch tworzenia wartości, Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, Opole 2008.pl_PL
dc.referencesBojanova I., The Digital Revolution: What’s on the Horizon?, „IT Professional” 2014, vol. 16(1).pl_PL
dc.referencesBoljanović J.D., Stanković J., The role of knowledge management in building client relationships, „Singidunum Journal” 2012, vol. 9.pl_PL
dc.referencesBorowski J., Łańcuch wartości jako nowa teoria zarządzania strategicznego, „Studia Ekonomiczne” 2013, nr 2(62).pl_PL
dc.referencesBoulton R., Libert B., Samek S., Cracking the Value Code, Arthur Andersen, Harper Colinns, USA 2000.pl_PL
dc.referencesBramham J., Benchmarking w zarządzaniu zasobami ludzkimi, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004.pl_PL
dc.referencesBrichler U., Betler M., Information Economics, Routledge, 2007.pl_PL
dc.referencesBrilman J., Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, PWE, Warszawa 2002.pl_PL
dc.referencesBrzóska J., Model biznesowy – współczesna forma modelu organizacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem, „Organizacja i Zarządzanie” 2009, t. 6, nr 2.pl_PL
dc.referencesBukowska U., Obowiązki administracji w komunikacji elektronicznej, Wolters Kluwer, Kraków 2008.pl_PL
dc.referencesCarlson E., Between the Greatest Generation i Baby Boom, Springer Science, Business Media BV, 2008.pl_PL
dc.referencesCebula M., Mężczyźni i kobiety na zakupach. Dyskursywne różnice czy realne podziały?, „Handel Wewnętrzny” 2016, nr 1(360).pl_PL
dc.referencesChandler A.D., Strategy and Structure, MIT Press, Cambridge 1972.pl_PL
dc.referencesCharlesworth A., Key Concepts in E-commerce, Palgrave Macmillan, New York 2007.pl_PL
dc.referencesCheverton P., Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki, Onepress, Gliwice 2002.pl_PL
dc.referencesChristopher M., Logistics and Supply Chain Management: Creating Value-adding Networks, Pearson Education, 2005.pl_PL
dc.referencesCiesielski M. (red.), Logistyka w biznesie, PWE, Warszawa 2006.pl_PL
dc.referencesColtman T., Devinney T.M., Latukefu A., Midgley D.F., E-business: Revolution, Evolution, or Hype?, University of Wollongong Research Online, 2001.pl_PL
dc.referencesCoyle J., Bardi E., Langley C., Zarządzanie logistyczne, PWE, Warszawa 2010.pl_PL
dc.referencesCybulski K., Zarządzanie działem sprzedaży firmy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004.pl_PL
dc.referencesCzubała A., Jonas A., Smoleń T., Wiktor J.W., Marketing usług, wyd. II zm., Wolters Kluwer, Warszawa 2012.pl_PL
dc.referencesDavenport T.H., Harris J.G., Kohli A.K., How Do They Know Their Customers So Well?, „MIT Sloan Management Review” 2001, vol. 2(42).pl_PL
dc.referencesDębski M., Kreowanie silnej marki, PWE, Warszawa 2009.pl_PL
dc.referencesDietl J., Handel we współczesnej gospodarce. Instytucje, organizacja, technologia, strategia, PWE, Warszawa 1991.pl_PL
dc.referencesDobb M.H., Teorie wartości i podziału od Adama Smitha. Ideologia a teoria ekonomii, PWE, Warszawa 1976.pl_PL
dc.referencesDobiegała-Korona B., Wartość klienta czy wartość dla klienta, „Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie” 2006, nr 1.pl_PL
dc.referencesDobiegała-Korona B., Zarządzanie wartościami dla klienta, [w:] W.M. Grudzewski, I. Hejduk (red.), Przedsiębiorstwo przyszłości, Difin, Warszawa 2000.pl_PL
dc.referencesDobiegała-Korona B., Doligalski T., Konkurowanie o klienta e-marketingiem, Difin, Warszawa 2004.pl_PL
dc.referencesDobiegała-Korona B., Doligalski T. (red.), Zarządzanie wartością klienta w przedsiębiorstwach w Polsce, Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa 2011.pl_PL
dc.referencesDoligalski T., Internet w zarządzaniu wartością klienta, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2013.pl_PL
dc.referencesDoligalski T., Podejścia do badań lojalności klientów w handlu elektronicznym, „Handel Wewnętrzny” 2011, cz. 2, za: Liang Ch.-J., Chen H.-J., A study of the impacts of website quality on customer relationship performance, „Total Quality Management” 2009, vol. 20, no. 9.pl_PL
dc.referencesDoligalski T., Zarządzanie wartością klienta. Próba charakterystyki, „Marketing i Rynek” 2013, nr 6.pl_PL
dc.referencesDoug O., Born at the Right Time, University of Toronto Press, Toronto 1997.pl_PL
dc.referencesDoyle P., Marketing wartości, Felberg SJA, Warszawa 2003.pl_PL
dc.referencesDrucker P., Praktyka zarządzania, Wydawnictwo AE w Krakowie, Kraków 1998.pl_PL
dc.referencesDuliniec E., Marketing międzynarodowy, PWE, Warszawa 2007.pl_PL
dc.referencesDurkiewicz J., XML a standardy i praktyka EDI, [w:] M. Niedźwiedzki (red.), Electronic Data Interchange. Electronic Commerce, Consulting, Łódź 2000.pl_PL
dc.referencesDziuba D.T., Ewolucja rynków w przestrzeni elektronicznej, Nowy Dziennik, Warszawa 2001.pl_PL
dc.referencesDziuba D., Gospodarki nasycone informacją i wiedzą. Podstawy ekonomiki sektora informacyjnego, Uniwersytet Warszawski, Warszawa 2000.pl_PL
dc.referencesEnarsson L., Distribution and Re-distribution in E-commerce, [w:] Adaptive Traffic Controlled Roundabouts. Association of European Transport 2002 Conference.pl_PL
dc.referencesFedorowicz E., Reklamowa kanibalizacja mediów tradycyjnych przez Internet, „Marketing i Rynek” 2009, nr 5.pl_PL
dc.referencesFertsch M. (red.), Słownik terminologii logistycznej, ILiM, Poznań 2006.pl_PL
dc.referencesFidala J., Sprzedaż przez internet: efektywne ograniczenie, „Rzeczpospolita (Prawo w Biznesie)”, 20.03.2015.pl_PL
dc.referencesFisher R., Ury W., Dochodząc do Tak! Negocjowanie bez poddawania się, PWE, Warszawa 1994.pl_PL
dc.referencesForlicz S., Informacja w biznesie, PWE, Warszawa 2008.pl_PL
dc.referencesFrankfort-Nachmias Ch., Nachmias D., Metody badawcze w naukach społecznych, Wydawnictwo Zysk i S-ka, Poznań 2001.pl_PL
dc.referencesFrankowska M., Łańcuch logistyczny, łańcuch dostaw i łańcuch wartości – próba usystematyzowania koncepcji, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Transportu i Logistyki” 2015, nr 31.pl_PL
dc.referencesFrąckiewicz E., CRM jako narzędzie zarządzania relacjami z klientem na rynku usług, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2005.pl_PL
dc.referencesGajewski S., Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1997.pl_PL
dc.referencesGale B.T., Managing Customer Value, The Free Press, New York 1994.pl_PL
dc.referencesGarbarski L. (red.), Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, PWE, Warszawa 2011.pl_PL
dc.referencesGebert H., Geib M., Kolbe L., Riempp G., Towards Customer Knowledge Management: Integrating Customer, Relationship Management and Knowledge Management Concepts. The Second International Conference on Electronic Business, Taipei, Taiwan, 2002.pl_PL
dc.referencesGereffi G., The Organization of Buyer-Driven Global Commodity Chains: How US Retailers Shape Overseas Production Networks, za: Frankowska M., Łańcuch logistyczny, łańcuch dostaw i łańcuch wartości – próba usystematyzowania koncepcji, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Transportu i Logistyki” 2015, nr 31.pl_PL
dc.referencesGereffi J., Humphrey A., Sturgeon T., The governance of global value chains, „Review of International Political Economy” 2005, vol. 12(1).pl_PL
dc.referencesGłowacka E., Kryteria i wskaźniki oceny jakości europejskich internetowych serwisów tematycznych, „Zagadnienia Informacji Naukowej” 2007, nr 1.pl_PL
dc.referencesGołębiowski T., Dudzik T.M., Lewandowska M., Witek-Hajduk M., Modele biznesu polskich przedsiębiorstw, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa 2008.pl_PL
dc.referencesGomółka Z., Doskonalenie funkcjonowania organizacji, Difin, Warszawa 2009.pl_PL
dc.referencesGouldner A.W., The Norm of Reciprocity: A Preliminary Statement, „American Sociological Review” 1960, vol. 25, no. 2.pl_PL
dc.referencesGrabara J., Nowakowska A., Realizacja strategii logistycznej obsługi klienta na przykładzie systemu zarządzania serwisem, [w:] R. Knosala (red.), Komputerowo zintegrowane zarządzanie, t. 1, Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, Opole 2010.pl_PL
dc.referencesGradowicz C., Jakość usługi logistycznej jako wartość dla klientów, „Studia Ekonomiczne Regionu Łódzkiego” 2016, nr 22.pl_PL
dc.referencesGrudzewski W.M., Hejduk I.K., Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach, Difin, Warszawa 2004.pl_PL
dc.referencesGrudzewski W.M, Hejduk I.K., Sankowska A., Wańtuchowicz M., Sustainability w biznesie, czyli przedsiębiorstwo przyszłości – zmiany paradygmatów i koncepcji zarządzania, Poltext, Warszawa 2010.pl_PL
dc.referencesGrzanka I., Kapitał społeczny w relacjach z klientami, CeDeWu.pl, Warszawa 2009.pl_PL
dc.referencesGrzesiuk A., Wartość dla klienta – nowy wymiar konkurencji w handlu detalicznym, [w:] B. Dobiegała-Korona, T. Doligalski, Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie, Poltext, Warszawa 2010.pl_PL
dc.referencesGrzywacz J., Marketing banku, Difin, Warszawa 2010.pl_PL
dc.referencesGupta A., Su B., Walter Z., An empirical study of consumer switching from traditional to electronic channels: A purchase decision process perspective, „International Journal of Electronic Commerce” 2004, vol. 8(3).pl_PL
dc.referencesHadrian P., Działania marketingowe przedsiębiorstw handlowych w budowaniu wartości (wyniki badań empirycznych), „Handel Wewnętrzny” 2007, nr 3(308).pl_PL
dc.referencesHales C.F., Kamiński A., Internet jako narzędzie badań marketingowych, [w:] Nierówności społeczne, a wzrost gospodarczy. Problemy globalizacji i regionalizacji, cz. 2, „Uniwersytet Rzeszowski. Katedra Teorii Ekonomii” 2006, z. 9.pl_PL
dc.referencesHarrison Remko van Hoek A., Zarządzanie logistyką, PWE, Warszawa 2009.pl_PL
dc.referencesHartman A., Sifonis J., Kador J., E-biznes. Strategie sukcesu w gospodarce cyfrowej, Wyd. K.E. Liber, Warszawa 2001.pl_PL
dc.referencesHedberg B., Jonsson S., Formułowanie strategii jako proces nieciągły, „Problemy Organizacji” 1997, nr 2.pl_PL
dc.referencesHerman A., Kilka refleksji na temat nowych źródeł wzrostu wartości przedsiębiorstwa, [w:] B. Dobiegała-Korona, A. Herman (red.), Współczesne źródła wartości przedsiębiorstwa, Difin, Warszawa 2006.pl_PL
dc.referencesHopkins T., Wallerstein I., Patterns of Development of the Modern World-system, „Review” 1977, vol. 1(2).pl_PL
dc.referencesHysa B., Zarządzanie różnorodnością pokoleniową, „Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria: Organizacja i Zarządzanie” 2016, z. 97.pl_PL
dc.referencesIwanek T., Wartość i jej szacowanie, WSZ, Wrocław 2003.pl_PL
dc.referencesIwasiewicz A., Zarządzanie jakością w przykładach i zadaniach, Śląskie Wydawnictwo Naukowe, Tychy 2005.pl_PL
dc.referencesIwińska-Knop K., Logistyczna obsługa klienta jako determinanta zakupów w handlu elektronicznym, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług” 2015, nr 117.pl_PL
dc.referencesIwińska-Knop K., Szymańska K., Wartość dla klienta jako podstawa budowania pozycji konkurencyjnej kin studyjnych, Polityki europejskie, „Finanse i Marketing” 2015, nr 13(62).pl_PL
dc.referencesJabłońska K., Sobieraj A., Dobór próby badawczej czynnikiem sukcesu w prowadzonych badaniach empirycznych, „Obronność – Zeszyty Naukowe Wydziału Zarządzania i Dowodzenia Akademii Obrony Narodowej” 2013, nr 2(6).pl_PL
dc.referencesJabłoński M., Efektywny łańcuch wartości w procesie projektowania modeli biznesu, [w:] K. Kowalska, S. Markusik, Sprawność i efektywność zarządzania łańcuchem dostaw, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza 2011.pl_PL
dc.referencesJaszczyszyn E., Stymulowanie rozwoju psychomotorycznego i osobowości dziecka, Instytut Technologii Eksploatacji – Państwowy Instytut Badawczy, Radom 2006.pl_PL
dc.referencesJohnson M.W., Seizing the White Space: Business Model Innovation for Growth and Renewal, Harvard Business School Publishing, Boston 2010.pl_PL
dc.referencesJonas A., Logika usługowa a kształtowanie jakości usług, „Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach” 2016, nr 255.pl_PL
dc.referencesJurek-Stępień S. (red.), Konkurencyjność, marketing, informacja, Materiały i Prace Instytutu Funkcjonowania Gospodarki Narodowej, t. 83, Szkoła Główna Handlowa, Warszawa 2002.pl_PL
dc.referencesJuszczyk S., Człowiek w świecie elektronicznych mediów – szanse i zagrożenia, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2000.pl_PL
dc.referencesKadłubek M., Polityka obsługi klienta w logistyce, cz. 1, „Logistyka” 2012, nr 3.pl_PL
dc.referencesKall J., Sojkin B. (red.), Zarządzanie produktem – wyzwania przyszłości, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006.pl_PL
dc.referencesKardas M., Pojęcia i typy modeli biznesu, [w:] K. Klincewicz (red.), Zarządzanie, organizacje i organizowanie – przegląd perspektyw teoretycznych, Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2016.pl_PL
dc.referencesKawa A., Logistyka e-handlu w Polsce, „Logistyka” 2014, nr 5.pl_PL
dc.referencesKawa A., Logistyka jako instrument kreowania wartości dla klienta w handlu elektronicznym, Przedsiębiorczość i Zarządzanie , Wydawnictwo SAN, Łódź 2017.pl_PL
dc.referencesKawa A., Sieć wartości w handlu elektronicznym, „Management Forum” 2017, vol. 5, no. 3.pl_PL
dc.referencesKelly J., Making client values explicit in value management workshops, „Construction Management and Economics” 2007, no. 25(4).pl_PL
dc.referencesKhosravi A., Che H., Ab R., A Review of Customer Knowledge Management Importance, „Journal of Soft Computing and Decision Support Systems” 2014, vol. 1(1).pl_PL
dc.referencesKidd C., The evolution of sustainability, „Journal of Agricultural & Environmental Ethics” 1992, no. 1.pl_PL
dc.referencesKłeczek R., Marketing. Jak to się robi, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1992.pl_PL
dc.referencesKolasińska-Morawska K., Logistyczna obsługa klienta kwantyfikatorem skuteczności realizacji procesów zarządzania relacjami w XXI wieku, „Logistyka” 2012, nr 5.pl_PL
dc.referencesKomańda M., Sowa M., Zarządzanie wiedzą klientów w przedsiębiorstwie w opinii menedżerów i pracowników, Przedsiębiorstwo XXI wieku – doświadczenia i perspektywy zarządzania. Przedsiębiorstwo w sieci, „Studia Ekonomiczne” 2014, nr 202.pl_PL
dc.referencesKorzeniowski A., Skrzypek M., Szyszka G., Opakowania w systemach logistycznych, Biblioteka Logistyka, Poznań 2010.pl_PL
dc.referencesKotler Ph., Marketing, Rebis, Poznań 2005.pl_PL
dc.referencesKotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Wydawnictwo Rebis, Warszawa 2005.pl_PL
dc.referencesKotler Ph., Caslione J.A., Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji, MT Biznes, Warszawa 2009.pl_PL
dc.referencesKotler Ph. i in., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.pl_PL
dc.referencesKowalczyk E., O istocie informacji, Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa 1981.pl_PL
dc.referencesKowalczyk S., Filozoficzne koncepcje wartości, „Collectanea Theologica” 1986, nr 56(1).pl_PL
dc.referencesKozerska M., Obsługa logistyczna obszaru e-commerce, „Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria: Organizacja i Zarządzanie” 2014, z. 68.pl_PL
dc.referencesKozubik M., Wartości. Podstawa efektywnego procesu coachingowego, „Biuletyn Coacha” 2014, nr 1.pl_PL
dc.referencesKoźmiński K., Zarządzanie w warunkach niepewności. Podręcznik dla zaawansowanych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004.pl_PL
dc.referencesKramarz M., Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji. Pomiar, ocena, strategie, Difin, Warszawa 2014.pl_PL
dc.referencesKrzepicka A., Modele handlu elektronicznego, [w:] W. Gonciarski (red.), Zarządzanie w warunkach gospodarki cyfrowej, WAT, Warszawa 2010.pl_PL
dc.referencesKrzepicka A., Opakowanie jako wartość dla polskiego klienta, „Studies & Proceedings of Polish Association for Knowledge Management” 2011, nr 52.pl_PL
dc.referencesKrztoń W., XXI wiek – wiekiem społeczeństwa informacyjnego, „Modern Management” 2015, vol. XX, no. 22(3).pl_PL
dc.referencesKucharska B., Ewolucja formatów jako przejaw innowacyjności przedsiębiorstw handlowych w Polsce, [w:] M. Sławińska M. (red.), Handel we współczesnej gospodarce. Nowe wyzwania, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Poznań 2016.pl_PL
dc.referencesKuhn A., Hellingrath: Supply Chain Management. Optimierte Zusammenarbeit in der Wertschöpfungskette, Springer-Verlag, Berlin–Heidelberg 2003.pl_PL
dc.referencesKulińska E., Udział procesów logistycznych w tworzeniu wartości dodanej, „Logistyka” 2011, nr 4.pl_PL
dc.referencesLambert D.M., Sterling J.U., Kundendienstleistung, Das grosse Handbuch Distribution, Verlag Moderne Industri, Landsberg 1998.pl_PL
dc.referencesLambin J.J., Strategiczne zarządzanie marketingowe, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.pl_PL
dc.referencesLandon J., Great Expectations: America and the Baby Boom Generation, Coward, McCann and Geoghegan, New York 1980.pl_PL
dc.referencesLangley Jr C.J., Holcomb M.C., Creating Logistics Customer Value, „Journal of Business Logistics” 1992, vol. 13, no. 2.pl_PL
dc.referencesLaudon K.C., Traver C.G., E-commerce 2012. Busines. Technology. Society, Pearson Education Limited, United States of America 2012.pl_PL
dc.referencesLind M., Goldkuhl G., The constituents of business interaction – generic Layered Patterns, „Data & Knowledge Engineering” 2003, vol. 47.pl_PL
dc.referencesLusch R., Vargo S., Tanniru M., Service, value networks and learning, „Journal of the Academy of Marketing Science” 2010, vol. 38, no. 1.pl_PL
dc.referencesŁawicki J.S., Marketing sukcesu – partnering, Difin, Warszawa 2005.pl_PL
dc.referencesŁukasik Z., Bril J., Tatara K., Zarządzanie marketingowo-logistyczne, „Autobusy” 2016, nr 6.pl_PL
dc.referencesŁukasik Z., Kuśmińska-Fijałkowska A., Kozyra J., Kołodziejczyk P., Usługi logistyczne w przedsiębiorstwach kurierskich krajowych i międzynarodowych, „Autobusy” 2017, nr 9.pl_PL
dc.referencesMa L., Tang J., Value Chain Analysis and Applica-tion of Express Enterprises, „Commercial Times” 2010, vol. 22, no. 24.pl_PL
dc.referencesMajewski P., Czas na e-biznes, Helion, Gliwice 2007.pl_PL
dc.referencesMałachowski A., Niedzielska E., Zarys technologii komunikacji gospodarczej, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 1994.pl_PL
dc.referencesMatejun M., Grądzki R. (red.), Rozwój zrównoważony – zarządzanie innowacjami ekologicznymi, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2009.pl_PL
dc.referencesMatwiejczuk R., Rola współczesnego marketingu w tworzeniu wartości dla klienta, „Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing” 2008, nr 13.pl_PL
dc.referencesMatwiejczuk R., Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność, C.H. Beck, Warszawa 2006.pl_PL
dc.referencesMazurek G., Blogi i wirtualne społeczności – wykorzystanie w marketingu, Wolters Kluwer, Kraków 2008.pl_PL
dc.referencesMazurek G., Kanibalizacja kanałów dystrybucji jako konsekwencja innowacji technologicznych w handlu, „Logistyka” 2015, nr 2.pl_PL
dc.referencesMazurek-Łopacińska K., Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe, PWE, Warszawa 2003.pl_PL
dc.referencesMitręga M., Laskowska-Witek J., Rutyny współtworzenia wartości z klientem – konceptualizacja i pomiar, „Studia i Prace WNEiZ” 2015, nr 39, t. 2.pl_PL
dc.referencesMonroe K.B., Pricing: Making Profitable Decisions, McGraw-Hill, New York 1990.pl_PL
dc.referencesMosquera A., Olarte Pascual C., Juaneda Ayensa E., Understanding the customer experience in the age of omni-channel shopping, „Icono” 2017, vol. 1(2), no. 14.pl_PL
dc.referencesMruk H., Wartość dla klienta a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa, [w:] B. Dobiegała-Korona, T. Doligalski (red.), Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie, Poltext, Warszawa 2010.pl_PL
dc.referencesMuhlemann A.P., Oakland J.S., Lockyer K.G., Zarządzanie. Produkcja i usługi, Wydawnctwo Naukowe PWN, Warszawa 1997.pl_PL
dc.referencesNiedbała B., Sierpińska M., Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Centra odpowiedzialności w teorii i praktyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003.pl_PL
dc.referencesNiemczyk J., Stańczyk-Hugiet E., Klient w strategiach organizacji biznesowych, Nauki o Zarządzaniu, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2014.pl_PL
dc.referencesNiestrój R., Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne, Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1996.pl_PL
dc.referencesNiestrój R., Zarządzanie przedsiębiorstwem XXI wieku. Materiały konferencji naukowej Wydziału Zarządzania, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002.pl_PL
dc.referencesNita B., Rachunkowość w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem, Wolters Kluwer, Kraków 2008.pl_PL
dc.referencesObłój K., Strategia organizacji, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002.pl_PL
dc.referencesObłój K., Tworzywo skutecznych strategii, PWE, Warszawa 2002.pl_PL
dc.referencesOleksiuk A., Konsument na rynku e-commerce, Wyższa Szkoła Umiejętności w Kielcach, Kielce 2006.pl_PL
dc.referencesOliver R.K., Webber M.D., Supply-chain management: Logistics catches up with strategy, [w:] M. Christopher (ed.), Logistics. The Strategic Issues, London 1992.pl_PL
dc.referencesOstrom A., Parasuraman A., Bowen D., Patrício L., Voss C., Lemon K., Service Research Priorities in a Rapidly Changing Context, „Journal of Service Research” 2015, vol. 18(2).pl_PL
dc.referencesPande P.S., Neuman R.P., Cavanagh R.R., Six Sigma. Sposób poprawy wyników nie tylko dla firm takich jak GE czy Motorola,Wydawnictwo K.E. Liber, Warszawa 2003.pl_PL
dc.referencesPawlikowska K., Poleszak M., Czujesz, czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet, CeDeWu.pl, Warszawa 2011.pl_PL
dc.referencesPiersiala L., Strategie zakupowe konsumentów uwarunkowane płcią, „Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria: Organizacja i Zarządzanie” 2014, z. 68.pl_PL
dc.referencesPinker S., The Better Angels of Our Nature, Penguin, London 2011.pl_PL
dc.referencesPiocha S., Dyczkowska J., Zarządzanie łańcuchem dostaw – logistyka zaopatrzenia, „Logistyka” 2012, nr 5.pl_PL
dc.referencesPiszcz A., Rozwój handlu internetowego w Polsce, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria: Administracja i Zarządzanie” 2016, nr 110.pl_PL
dc.referencesPolak P., Tokarski M., Znaczenie rozwoju systemu informacyjnego dla integracji łańcucha logistycznego, „Gospodarka Materiałowa i Logistyka” 1996, nr 7–8.pl_PL
dc.referencesPorter M.E., Porter o konkurencji, PWE, Warszawa 2001.pl_PL
dc.referencesPorter M.E., Przewaga konkurencyjna: osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników, Onepress, Gliwice 2006.pl_PL
dc.referencesPorter M.E., Strategy and the Internet, „Harvard Business Review” 2001, no. 3.pl_PL
dc.referencesPorter M.E., Millar V.A., How Information Gives You Competitive Advatage, „Harvard Business Review” 1985, vol. 63, no. 4.pl_PL
dc.referencesPrahalad C., Ramaswamy V., Co-opting Customer Competence, „Harvard Business Review” 2000, no. 78(1).pl_PL
dc.referencesRackham N., DeVincentis J., Zespoły sprzedaży w obliczu zmian. Jak na nowo zdefiniować sprzedaż aby stworzyć wartość dla klientów, Oficyna Wolters Kluwer business, Warszawa 2010.pl_PL
dc.referencesRadziszewska A., Wyznaczniki lojalności klientów serwisów e-commerce w kontekście zróżnicowania kulturowego rynku europejskiego, „Handel Wewnętrzny” 2015, nr 6(359).pl_PL
dc.referencesRogoziński K., Zarządzanie wartością z klientem, Wolters Kluwer, Warszawa 2012.pl_PL
dc.referencesRogoziński K. (red.), Zarządzanie relacjami w usługach, Difin, Warszawa 2006.pl_PL
dc.referencesRojek T., Koncepcja łańcucha wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem, „Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia” 2014, nr 66.pl_PL
dc.referencesRomanowska M., Wachowiak P. (red.), Koncepcje i narzędzia zarządzania strategicznego, Szkoła Główna Handlowa, Warszawa 2006.pl_PL
dc.referencesRosa G., Perenc J., Marketing przyszłości. Od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego, C.H. Beck, Warszawa 2016.pl_PL
dc.referencesRudawska E., Rudawski A., Źródła wartości dla klienta na rynku radiofonii publicznej, „Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu” 2016, nr 458.pl_PL
dc.referencesRudny W., Model biznesowy a tworzenie wartości, „Studia Ekonomiczne. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach” 2013, nr 141.pl_PL
dc.referencesRutkowski I., Marketingowe koncepcje wartości, „Marketing i Rynek” 2006, nr 2.pl_PL
dc.referencesRutkowski K., Zintegrowany łańcuch dostaw – czyli, jak zwiększyć szansę przetrwania firmy na globalizujących się rynkach. Logistyczne wyzwanie końca XX wieku, Szkoła Główna Handlowa, Warszawa 1997.pl_PL
dc.referencesSadowski W., Decyzje i prognozy, PWE, Warszawa 1977.pl_PL
dc.referencesSagan A. (red.), Wartość dla klienta w układach rynkowych. Aspekty metodologiczne, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2011.pl_PL
dc.referencesScheler M., Der Formalismus in der Ethik und die materiale Wertethik, Francke Verlag, Bern–München 1980.pl_PL
dc.referencesSchuderer P., Prozeβorientierte Analyseund Rekonstruktion logistischer Systeme. Konzeption – Methoden – Werkzeuge, Gabler Verlag, Deutscher Universitäts-Verlag, Wiesbaden 1996.pl_PL
dc.referencesSiemieniako D., Logika usługowej dominacji w marketingu – podstawowe pojęcia w konsekwencje w zarządzaniu, „Marketing i Rynek” 2008, nr 11.pl_PL
dc.referencesSikorski C., Język konfliktu. Kultura komunikacji społecznej w organizacji, C.H. Beck, Warszawa 2005.pl_PL
dc.referencesSimon H.A., Działanie administracji, PWE, Warszawa 1976.pl_PL
dc.referencesSkowron Ł., Satysfakcja klienta i lojalność klienta – ujęcie modelowe i wyniki badań, [w:] B. Dobiegała-Korona, T. Doligalski (red.), Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie, Poltext, Warszawa 2010.pl_PL
dc.referencesSkrzypek E., Jakość i efektywność, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2000.pl_PL
dc.referencesSkurpel D., Funkcjonowanie sklepu elektronicznego w łańcuchu dostaw, „Studia Ekonomiczne Regionu Łódzkiego” 2016, nr XXII.pl_PL
dc.referencesSławińska M., Kompendium wiedzy o handlu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.pl_PL
dc.referencesSławińska M., Modele biznesu w handlu detalicznym, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010.pl_PL
dc.referencesSłownik języka polskiego PWN, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2015.pl_PL
dc.referencesSobocińska M., Badania marketingowe przez internet – zalety i ograniczenia oraz zastosowania, „Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica” 2004, nr 179.pl_PL
dc.referencesSojkin B., Ratajczyk P., Badania marketingowe przy wykorzystaniu Internetu, [w:] E. Zeman-Miszewska (red.), Wykorzystanie Internetu w marketingu, Centrum Badań i Ekspertyz Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 2003.pl_PL
dc.referencesStabell Ch.B., Fjeldstad O.D., Configurating value for competetive advantage: On chains, shops and networks, „Strategic Management Journal” 1998, no. 19.pl_PL
dc.referencesStabryła A. (red.), Przegląd problemów doskonalenia systemów zarządzania przedsiębiorstwem, Mfiles.pl, Seria wydawnicza: Encyklopedia Zarządzania, Kraków 2011.pl_PL
dc.referencesStachowicz-Stanusch A., CRM przewodnik dla wdrażających, Placet, Warszawa 2007.pl_PL
dc.referencesStachowska S., Oczekiwania przedstawicieli pokolenia Y wobec pracy i pracodawcy, „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi” 2012, nr 2.pl_PL
dc.referencesStudzińska E., Lojalność klienta – pojęcie, podział, rodzaje i stopnie, [w:] Zrównoważony rozwój organizacji – odpowiedzialne zarządzanie, „Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu” 2015, nr 376.pl_PL
dc.referencesSułkowski Ł., Kaczorowska-Spychalska D. (red.), Internet of Things. Nowy paradygmat rynku, Difin, Warszawa 2018.pl_PL
dc.referencesSvenson G., Wood G., Callaghan M., A corporate model of sustainable business practices: An ethical perspective, „Journal of World Business” 2010, no. 45.pl_PL
dc.referencesSzablewsk A., Tuzimek R. (red.), Wycena i zarządzanie wartością firmy, Poltext, Warszawa 2008.pl_PL
dc.referencesSzczepankiewicz W., Funkcjonowanie sektora handlu w łańcuchach dostaw, Difin, Warszawa 2011.pl_PL
dc.referencesSzczepankiewicz W., Organizacja źródeł zaopatrzenia handlu detalicznego w kanałach rynku, „Zeszyty Naukowe. Akademia Ekonomiczna w Krakowie” 2006, nr 694.pl_PL
dc.referencesSzczepankiewicz W., Rola powiązań produkcji i handlu w systemie dystrybucji, „Zeszyty Naukowe. Akademia Ekonomiczna w Krakowie” 2003, nr 524.pl_PL
dc.referencesSzpitter A., Model biznesowy jako determinanta sukcesu na rynku, [w:] Strategie sukcesu organizacji, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2011.pl_PL
dc.referencesSztangret I., Sobociński S., Ekoinnowacyjne modele biznesu na przykładzie wybranych regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK), „Modern Management Review” 2017, vol. XXII.pl_PL
dc.referencesSzumilak J. (red.), Rola handlu w tworzeniu wartości dla nabywcy, Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2007.pl_PL
dc.referencesSzymańska A.I., Globalizacja a nowe koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem, „Przedsiębiorczość – Edukacja” 2012, nr 8.pl_PL
dc.referencesSzymańska K., Iwińska-Knop K., Zmiany w zakresie zarządzania wartością dla klienta na rynku kultury niszowej na przykładzie polskich kin studyjnych, „Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach” 2016, nr 256.pl_PL
dc.referencesSzymonik A., Funkcjonowanie łańcucha dostaw w sytuacjach zagrożeń, „Logistyka” 2014, nr 6, za: E. Gołembska, Logistyka jako zarządzanie łańcuchem dostaw, AE, Poznań 2002.pl_PL
dc.referencesSzymonik A., Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, cz. II, Difin, Warszawa 2011.pl_PL
dc.referencesSzymonik A., Zarządzanie zapasami i łańcuchem dostaw, Difin, Warszawa 2013.pl_PL
dc.referencesSzymura-Tyc M., Marketing we współczesnych procesach tworzenia wartości dla klienta i przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, Katowice 2005.pl_PL
dc.referencesŚliwczyński B., Planowanie logistyczne. Podręcznik do kształcenia w zawodzie technik logistyk, Biblioteka Logistyka, Poznań 2007.pl_PL
dc.referencesŚmiatacz K., Badanie satysfakcji klientów na przykładzie rynku usług telefonii komórkowej w Polsce, Wydawnictwo Uczelniane Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy, Bydgoszcz 2012.pl_PL
dc.referencesŚwierczek A., Od łańcuchów dostaw do sieci dostaw, „Logistyka” 2007, nr 1.pl_PL
dc.referencesTimmers P., Business Models for Electronic Markets, „Electronic Markets” 1998, vol. 8, no. 2.pl_PL
dc.referencesTkacz E., Kapczynski A., Internet – Technical Development and Applications, Springer Science & Business Media, 2009.pl_PL
dc.referencesToffler A.,Toffler H., Szok przyszłości, Wyd. Zysk i S-ka seria Antropos, Poznań 1998.pl_PL
dc.referencesTomczyk P., Klient jako źródło wartości przedsiębiorstwa, [w:] T. Pakulska (red.), Przedsiębiorstwo a otoczenie, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2012.pl_PL
dc.referencesTrocki M., Outsourcing. Metoda restrukturyzacji działalności gospodarczej, PWE, Warszawa 2001.pl_PL
dc.referencesTrojanowski M., Marketing bezpośredni. Koncepcja – zarządzanie – instrumenty, PWE, Warszawa 2010.pl_PL
dc.referencesTsai H., Huang H., Online Consumer Loyalty: Why E-Tailers Should Seek a High-Profile, „Computers in Human Behavior” 2009, vol. 25, Issue 6.pl_PL
dc.referencesUnlod J., Systemy informacyjne marketingu, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 2001, nr 6.pl_PL
dc.referencesUrbanek G., Jakość, satysfakcja, lojalność, rentowność – łańcuch przyczynowo-skutkowy, „Marketing i Rynek” 2004, nr 6.pl_PL
dc.referencesUstawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (tekst jednolity, Dz.U. 2017, poz. 683).pl_PL
dc.referencesWatson I., Applying Knowledge Management. Techniques for Building Corporate Memories, Morgan Kaufmann Publishers, San Francisco 2003.pl_PL
dc.referencesWest N.M., E-biznes, Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa 2001.pl_PL
dc.referencesWędzińska M., Człowiek na drodze do wartości. Myśl etyczna Maxa Schelera – implikacje pedagogiczne, „Przegląd Pedagogiczny” 2013, nr 1.pl_PL
dc.referencesWilmańska-Sosnowska S., Satysfakcja i lojalność jako wyznacznik kompetencji marketingowych współczesnego przedsiębiorstwa, [w:] S. Makarski (red.), Handel wewnętrzny. Marketing. Rynek. Przedsiębiorstwo, Numer specjalny: Konsument a rynek. Marketingowe mechanizmy kształtowania lojalności, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, UR, czerwiec 2007.pl_PL
dc.referencesWindham L., Orton K., Dusza nowego konsumenta postawy, zachowania i preferencje e-klientów, Centrum Doradztwa i Wydawnictw, Warszawa 2001.pl_PL
dc.referencesWitkowski J., O związkach logistyki z finansami, marketingiem i produkcją, „Gospodarka Materiałowa i Logistyka” 1999, nr 10.pl_PL
dc.referencesWojciechowski A., Infrastruktura w przechowywaniu towarów (cz. 5), „Logistyka” 2007, nr 4.pl_PL
dc.referencesWoodruff R.B., Customer value: The next source for competitive advantage, „Journal of the Academy of Marketing Science” 1997, vol. 25, no. 2.pl_PL
dc.referencesZadora H. (red.), Wartość w naukach ekonomicznych, Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, Gliwice 2004.pl_PL
dc.referencesZając (Skurpel) D., Iwińska-Knop K., Logistyka jako determinanta tworzenia wartości dla klienta w handlu elektronicznym, „Marketing i Rynek” 2014, nr 8.pl_PL
dc.referencesZeithaml V.A., Consumer Perceptions of Price, Quality, and Value: A Means-End Model and Synthesis of Evidence, „Journal of Marketing” 1988, vol. 52, no. 3.pl_PL
dc.referencesZhou X.J., Logistics: From Supply Chain to Value Chain, „Logistics Sci-Tech” 2007, vol. 30, no. 12.pl_PL
dc.referencesZhou X.J., Li J.Z., Xie S.A., Optimization of Lo-gistics Value Chain for Cluster Supply Chain, „China Business and Market” 2011, vol. 25, no. 4.pl_PL
dc.referencesZhou X.J., Zhang Q.N., Research on Construction and Generation of Logistics Value Chain, „China Busi-ness and Market” 2010, vol. 24, no. 4.pl_PL
dc.referencesŻurak-Owczarek C., Technologie informacyjne determinantą współczesnego biznesu, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011.pl_PL
dc.referencesAnderson J.C., Narus A., Business Marketing: Understand What Customers Value, „Harvard Business Review” 1998 https://hbr.org/1998/11/business-marketing-understand-what-customers-valuepl_PL
dc.referencesBorne K., Big Data – What Is It Good For? https://mapr.com/blog/big-data-whatit-goodpl_PL
dc.referencesGalbraith J.K., HaleT., Income Distribution and the Information Technology Bubble, LBJ School of Public Affairs, University of Texas Inequality Project Working, Paper 27, 2004 http://utip.lbj.utexas.edu/papers/utip_27.pdfpl_PL
dc.referencesGassmann O., Frankenberger K., Csik M., The St. Gallen business model navigator, 2013 https://www.thegeniusworks.com/wp-content/uploads/2017/06/St-Gallen-Business-Model-Innovation-Paper.pdfpl_PL
dc.referencesGrygieńć T., Historia e-sklepów, czyli ewolucja rynków e-commerce w Polsce i na świecie nf.plpl_PL
dc.referencesKawa A., Szczyt paczkowy w polskiej branży KEP, Poznań 2013 http://finanse.wp.pl/kat,1033691,title,Szczyt-paczkowy-w-Polsce,wid,16247251,wiadomosc.htmlpl_PL
dc.referencesKozicka-Puch A., Dropshipping to rozwiązanie, którego nie może zastosować każdy sprzedawca, „Dziennik Gazeta Prawna” www.gazetaprawna.plpl_PL
dc.referencesLazarowicz A., Dobra obsługa klienta podstawą sukcesu e-sklepu https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-dobra-obsluga-klienta-podstawa-sukcesu-e-sklepupl_PL
dc.referencesLis R., Opakowania w e-commerce. Wyzwania i ciekawostki https://www.linkedin.com/pulse/opakowania-w-e-commerce-wyzwania-i-ciekawostki-robert-lispl_PL
dc.referencesNojszewski D., Przegląd modeli e-biznesowych (cz. II), „E-mentor” 2007, nr 2(19) http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/19/id/414pl_PL
dc.referencesPietroń R., Zarządzanie logistyką, Politechnika Wrocławska, Wrocław 2006 http://www.ioz.pwr.wroc.pl/pracownicy/pietron/PLIKI/ZLog%202006%20JG.pdfpl_PL
dc.referencesSamiec S., Kelly J., Fernie S., Grönqvisti M., Bowles G., Value Management: The Value Management Benchmark: Research Results of an International Benchmarking Study, Thomas Telford, London 1998 http://contentin.org/2fkjBeV.pdfpl_PL
dc.referencesSchoenherr S.E., The Digital Revolution, 2004 http://history.sandiego.edu/gen/recording/digital.htmlpl_PL
dc.referencesStaniewska E., Organizacja procesów dystrybucji w działalności przedsiębiorstw https://www.logistyka.net.pl/bank-wiedzy/logistykapl_PL
dc.referencesSzkodzin B., Sobieska-Karpińska J., Internetowe badania marketingowe w i-przedsiębiorstwie http://www.swo.ae.katowice.pl/_pdf/347.pdfpl_PL
dc.referencesWiśniewski P., Marketing – relacja wymiany wartości, [w:] K. Klincewicz (red.), Zarządzanie, organizacje i organizowanie – przegląd perspektyw teoretycznych, Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2016 http://timo.wz.uw.edu.pl/zoopl_PL
dc.referenceshttp://24pr.pl/2014/01/e-commerce-wzrasta-zainteresowanie-kultura-i-rozrywkaw-kanale-mobilnympl_PL
dc.referenceshttp://employerbranding.pl/etyka-wazna-dla-najmlodszego-pokolenia-pracownikow/http://hrstandard.pl/2011/02/02/4-pokolenia-pracownikow-we-wspolczesnej-organizacji/pl_PL
dc.referenceshttp://interaktywnie.com/biznes/newsy/e-commerce/nawet-93-proc-polskich-esklepow-wybiera-wiecej-niz-jeden-kanal-dotarcia-do-klientow-253106?page=2pl_PL
dc.referenceshttp://konkurencja.uokik.gov.pl/dzialania-niezgodne-z-regulami-konkurencji/http://logistyczny.com/aktualnosci/glos-z-rynku/item/1715-logistyka-a-branzae-commercepl_PL
dc.referenceshttp://mgenerator.pl/Raport_m-commerce_w_praktyce_wrzesie%C5%84_2013_mGenerator.pdfpl_PL
dc.referenceshttp://prawo-podatkowe.pl/dzialalnosc/gospodarcza/handel-detalicznyhttp://prnews.pl/wiadomosci/czy-jedyna-wartoscia-w-biznesie-jest-zysk-2928072.htmlpl_PL
dc.referenceshttp://www.ecommerce.edu.pl/inne/kurierzy-poczta/trudne-poczatki-w-e-commerce-czyli-jaknajlepiej-poradzic-sobie-z-logistyk-w-sklepie-internetowym. htmlpl_PL
dc.referenceshtttp://www. egospodarka.plpl_PL
dc.referenceshttp://www.polskieradio.pl/111/1894/Artykul/1024719,Handel-mobilny-trendyw-2014-rokupl_PL
dc.referenceshttp://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/badanie-w-procesie-zakupowym-widac-roznice-pokoleniowe,132498_1.htmlpl_PL
dc.referenceshttp://www.portalspozywczy.pl/konferencje/77299.htmlpl_PL
dc.referenceshttp://www.propertynews.pl/centra-handlowe/millenialsi-baby-boomers-cisi-generacje-x-i-z-na-zakupach,59692.htmlpl_PL
dc.referenceshttp://www.stat.gov.pl/gus/definicje_PLK_HTML.htm?id=POJ-5934.htmpl_PL
dc.referenceshttp://www.web.gov.pl/wiedza/587_4532_omnichannelcommerce-handel-przyszlosci.htmlpl_PL
dc.referenceshttp://www.wirtualnemedia.pl/artykul/uke-polski-rynek-pocztowy-wart-7-6-mldzl-coraz-mniej-przesylek-listowychpl_PL
dc.referenceshttp://wyborcza.biz/Gieldy/1,132329,19781393,we-are-social-z-internetu-korzysta-26-mln-polakow-czyli-67.html?disableRedirects=truepl_PL
dc.referenceshttps://ehandelmag.com/roznice-w-modelach-zakupowych-miedzy-trzemapokoleniami-konsumentow-wg-raportu-salesforce,1656pl_PL
dc.referenceshttps://encyklopedia.pwn.pl/haslo/handel;3909887.htmlpl_PL
dc.referenceshttps://focustelecom.pl/blog/idealna-obsluga-7-krokow-do-uszczesliwienia-klientahttps://interaktywnie.com/biznes/newsy/prportal/historia-e-sklepow-czyli-ewolucja-rynku-e-commerce-w-polsce-i-na-swiecie-20234pl_PL
dc.referenceshttps://marketingibiznes.pl/e-commerce/rynek-e-commerce-polsce-liczby-uzytkownicy-trendypl_PL
dc.referenceshttps://poradnikprzedsiebiorcy.pl/biznes/e-commerce-w-praktycepl_PL
dc.referenceshttps://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-dane-o-kliencie-jak-tworzyc-baze-danych-i-skadczerpac-informacjepl_PL
dc.referenceshttps://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-komunikacja-z-klientem-w-sklepie-internetowympl_PL
dc.referenceshttps://sprawnymarketing.pl/jak-wygrac-zero-moment-of-truthpl_PL
dc.referenceshttps://www.brandbank.com/pl/aktualnosci/e-handel-podbija-polske-wartosc-sektorawciaz-rosniepl_PL
dc.referenceshttps://www.cxo.pl/news/Cyfrowa-transformacja-od-podstaw,406745.htmlpl_PL
dc.referenceshttps://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/polacy-mobilni-w-weekendy.htmlpl_PL
dc.referenceshttps://www.idc.com/getfile.dyn?containerId=IDC_P29475&attachmentId=47275579pl_PL
dc.referenceshttps://www.kurierem.pl/porady-Sprawdzenie-zawarto%C5%9Bci-21.htmlpl_PL
dc.referenceshttps://www.peppersandrogersgroup.com/capabilities/customer-experience-strategy.htmlpl_PL
dc.referenceshttps://www.salesforce.com/assets/pdf/industries/connected-consumer-goods.pdfpl_PL
dc.referenceshttps://www.w3.org/History/1989/proposal.htmlpl_PL
dc.referenceshttps://www.whitehouse.gov/sites/default/files/docs/millennials_report.pdfpl_PL
dc.referenceshttps://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/w-2020-r-wartosc-polskiego-rynkue-commerce-wynies,41952pl_PL
dc.referenceshttps://www.wprost.pl/520353/Poczta-Polska-Preferencje-e-zakupowe-mieszkancowmalych-miast-i-wsipl_PL
dc.referencesRaport E-Commerce Standard 2017, Polski Rynek E-Commerce, Badanie 2017.pl_PL
dc.referencesRaport interaktywnie.com: e-commerce 2018 https://interaktywnie.com/download/180-raport-interaktywnie-com-e-commerce-2018 (dostęp 20.05.2018).pl_PL
dc.referencesRarport E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-Commerce Polska https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/najnowsze-dane-o-polskime-commerce-juz-dostepne.html (dostęp 14.05.2018).pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8142-651-0
dc.disciplineekonomia i finansepl_PL


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe