Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorStriker, Małgorzata
dc.contributor.authorWojtaszczyk, Katarzyna
dc.contributor.editorUrbaniak, Bogusława
dc.date.accessioned2022-09-09T10:46:28Z
dc.date.available2022-09-09T10:46:28Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationStriker M., Wojtaszczyk K., Strategiczna karta wyników jako narzędzie oceny siły marki pracodawcy, [w:] Efektywność zarządzania zasobami ludzkimi, Urbaniak B. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011, s. 361-380, https://doi.org/10.18778/7525-546-1.26pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-546-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/43157
dc.description.abstractThe aim of the paper is to examine the extent to which the employer branding can use the Balanced Scorecard concept and to propose measures that provide information about the power of the employer brand. To achieve this objective the article presents: reflections on the benefits of the organization an employer of choice status, review of existing solutions for measuring the employer brand, the concept of Balanced Scorecard by R.S. Kaplan and D.P. Norton and the proposal of Balanced Scorecard for employer brand that uses achievements of human resources management, accounting and marketing.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofUrbaniak B. (red.), Efektywność zarządzania zasobami ludzkimi, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectBalanced Scorecardpl_PL
dc.subjectemployer brandpl_PL
dc.subjectstrategiczna karta wynikówpl_PL
dc.subjectmarka pracodawcypl_PL
dc.titleStrategiczna karta wyników jako narzędzie oceny siły marki pracodawcypl_PL
dc.title.alternativeThe Strategic Scorecard as the Tool of the Evaluation of the Employer Brand Powerpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011pl_PL
dc.page.number361-380pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzaniapl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzaniapl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8142-773-9
dc.referencesAltkorn J., Strategia marki, PWE 1999.pl_PL
dc.referencesAmbler T., Marketing and the bottom line: the marketing metrics to pump up cash flow, Pearson Education 2003.pl_PL
dc.referencesArmstrong M., Zarządzanie zasobami ludzkimi, Oficyna Ekonomiczna 2005.pl_PL
dc.referencesBaron A., Armstrong M., Zarządzanie kapitałem ludzkim. Uzyskiwanie wartości dodanej dzięki ludziom, Wolters Kluwer 2008.pl_PL
dc.referencesBarrow S., Mosely R., The employer brand, John Wiley & Sons 2005.pl_PL
dc.referencesBarrow S., Mosley R., The employer brand. bringing the best of brand management to people at work, John Wiley & Sons 2008.pl_PL
dc.referencesBecker B.E., Huselid M.A., Ulrich D., Karta wyników zarządzania zasobami ludzkimi, Oficyna Ekonomiczna 2002.pl_PL
dc.referencesBernais J., Igram J., Controlling personalny i koszt pracy, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach 2005.pl_PL
dc.referencesBerthon P., Ewing M., Hah L. L., Captivating company: dimensions of attractiveness in employer branding, “International Journal of Advertising” nr 24 (2)/2005.pl_PL
dc.referencesBranham L., Planning to become an employer of choice, “Journal of Organizational Excellence” 24 (3)/2005.pl_PL
dc.referencesDe Chernatony L., Marka. Wizja i tworzenie, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne 2003.pl_PL
dc.referencesElkeles T., Phillips J., The chief learning officer: driving value within a changing organization through learning and development, Butterworth-Heinemann 2007.pl_PL
dc.referencesFitz-Enz J., Rentowność inwestycji w kapitał ludzki, Oficyna Ekonomiczna 2001.pl_PL
dc.referencesFulmer I., Gerhart B., Scott K., Are the best better? An empirical investigation of the relationship between being a „great place to work” and firm performance, „Personnel Psychology” 12/2003.pl_PL
dc.referencesJuchnowicz M., Zaangażowanie pracowników poprzez zaufanie, [w:] red. Gableta M., Pietroń-Pyszczek A., Człowiek i praca w zmieniającej się organizacji, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 2009.pl_PL
dc.referencesKall J., Kłeczek R., Sagan A., Zarządzanie marką, Oficyna Ekonomiczna 2006.pl_PL
dc.referencesKapferer J-N., The new strategic brand management, Kogan Page 2004.pl_PL
dc.referencesKaplan R. S., Norton D. P., Strategiczna karta wyników. Jak przełożyć strategię na działanie, PWN 2002.pl_PL
dc.referencesKrupski R., Piórkowska-Wojciechowska K., Theoretical basics of employee loyalty, “Management” 1/2005.pl_PL
dc.referencesWalker P., Higgins A. P., Employer Branding: A no-nonsense approach, CIPD 2008.pl_PL
dc.referencesKumar V., Zarządzanie wartością klienta, PWE 2010.pl_PL
dc.referencesLeary-Joyce J., Budowanie wizerunku pracodawcy z wyboru, Wolters Kluwer 2007.pl_PL
dc.referencesLipka A., Inwestycje w kapitał ludzki organizacji w okresie koniunktury i dekoniunktury, Wolters Kluwer 2010.pl_PL
dc.referencesMartin G., Hetrick S., Corporate Reputations, Branding and People Management. A Stretegic Approach to HR, Butterworth-Heinemann 2006.pl_PL
dc.referencesMoroko L., Uncles M., Characteristics of successful employer brands, “Journal of Brand Management”, 16/2008.pl_PL
dc.referencesPocztowski A., Zarządzanie zasobami ludzkimi, PWE 2007.pl_PL
dc.referencesRucci A. J., Kirn S. P., Quinn R. T., The employee–customer–profit chain at Sears, „Harvard Business Review”, 1–2/1998.pl_PL
dc.referencesSzambelańczyk J., Kontrowersje wokół naukowej tożsamości zzl, [w:] red. Borkowska S., Zarządzanie zasobami ludzkimi w Polsce. Przeszłość, teraźniejszość, przyszłość, Wolters Kluwer 2007.pl_PL
dc.referencesTaylor S., People Resourcing, CIPD 2005.pl_PL
dc.referencesTeresiński D., Marka za marką. Rozmowa z prof. dr hab. Wojciechem Gasparskim, „Przegląd Organizacji” 4/2005.pl_PL
dc.referencesThorne K., Mackey D., Everything you ever needed to know about training: a one-stop shop for everyone interested in training, learning and development, Kogan Page 2007.pl_PL
dc.referencesD. Ulrich, Hot HR issues for the next two years, The Conference Board of Canada — Insights you can count on, 2009.01.12 www.conferenceboard.capl_PL
dc.referencesUlrich D., Tworzenie wartości przez dział HR, Wolters Kluwer 2008.pl_PL
dc.referencesUrbanek G., Zarządzanie marką, PWE 2002.pl_PL
dc.referencesWelsing C., HR marketing: a new perspective on human resources management, Pearson Education 2006.pl_PL
dc.referencesWnuk-Pel T., Zrównoważona karta dokonań jako system pomiaru działalności i zarządzania strategicznego, [w:] red. Sobańska I., Rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza, CH Beck 2003.pl_PL
dc.referencesWojtaszczyk K, Employer branding — przesłanki i cele budowania marki pracodawcy, „Przegląd Organizacji” 1/2010.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-546-1.26
dc.disciplinenauki o zarządzaniu i jakościpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe