Zarządzanie turystyką biznesową na przykładzie wybranych convention bureaux w Polsce
Abstract
Autorka motywuje wybór tematu chęcią zbadania turystyki biznesowej w Polsce wraz z jej kluczowymi podmiotami, do których, jej zdaniem, należy zaliczyć convention bureaux.Organizacje te, stosunkowo młode i mało jeszcze rozpoznawalne w Polsce, są powszechnie stosowaną praktyką na całym świecie. Celem poniższej pracy magisterskiej jest przede wszystkim ich charakterystyka – przedstawienie zasad działalności, struktury organizacyjnej, zadań oraz próba oceny. Według autorki temat turystyki biznesowej i jej promocji w Polsce jest niezwykle ciekawy, głównie ze względu na jej rosnącą rolę w całym zjawisku turystyki oraz podejmowane przez ostatnie lata inicjatywy aktywnego uczestnictwa Polski w wydarzeniach na skalę europejską. Razem z bardzo dynamicznie zachodzącymi zmianami w stosunkowo młodej w Polsce turystyce biznesowej, w ostatnich latach rośnie również świadomość budowania wspólnej i jednolitej wizji promocji polskiego przemysłu spotkań. Polskie miasta zaczynają współpracować z organizatorami spotkań, obiektami noclegowymi, konferencyjnymi, lecz także z muzeami, placówkami rządowymi czy obiektami unikatowymi. Przy tak szybko rosnącej liczbie programów promocyjnych miast i regionów oraz organizatorów turystyki biznesowej, autorka widzi potrzebę analizy roli convention bureaux w zarządzaniu tym sektorem turystyki oraz próby ich oceny.
Collections
- Varia [3]