dc.contributor.author | Kowalska, Natalia | |
dc.date.accessioned | 2021-04-14T11:14:49Z | |
dc.date.available | 2021-04-14T11:14:49Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/35149 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | KaPITOL;7 | |
dc.title | Dzieło sztuki – eksperyment | pl_PL |
dc.type | Other | pl_PL |
dc.page.number | 39-44 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny | pl_PL |
dc.references | Mukařovský Jan, Sztuka jako fakt semiologiczny, [w:] Studia semiologiczne, Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2017, s. 13–28. | pl_PL |
dc.references | Pleszkun-Olejniczakowa Elżbieta, Muzy rzadko się do radia przyznają. Szkice o słuchowiskach i reportażach radiowych, Primum Verbum, Łódź 2012. | pl_PL |
dc.references | Pleszkun-Olejniczakowa Elżbieta, Pojęcie stosowności we współczesnym reportażu radiowym (na wybranych przykładach), „Napis” 2004, Seria X, s. 289–297. | pl_PL |
dc.references | Whitehead Gregory, Wings of Eros on Birds of Prey, [maszynopis artykułu]. | pl_PL |