Oświadczenia zdrowotne i żywieniowe na rynku produktów żywnościowych
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
W publikacji podjęto problematykę wykorzystywania informacji związanych ze zdrowiem w marketingu produktów żywnościowych, skupiając się przede wszystkim na oświadczeniach zdrowotnych i żywieniowych umieszczanych na etykietach. Wybór tematu wynikał z jednej strony z rosnącego znaczenia pozacenowych atrybutów produktów żywnościowych, do których zaliczają się dane o właściwościach odżywczych i zdrowotnych, a z drugiej – z luki badawczej w tym obszarze w polskiej literaturze przedmiotu.
Monografia może być użyteczna zarówno dla uczonych zajmujących się marketingiem produktów żywnościowych lub naukami o żywności i żywieniu oraz studentów pokrewnych kierunków, jak i dla praktyków zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach przetwórstwa i dystrybucji produktów z segmentu tzw. „zdrowej żywności”.
Collections
- Książki/Rozdziały [538]
The following license files are associated with this item:
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Porejestracyjne badania bezpieczeństwa produktów leczniczych w systemie "pharmacovigilance"
Rabiega-Przyłęcka, Agnieszka (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)The aim of the article is to present the legal conditions of one of the elements of the pharmacovigilance system (pharmacotherapy safety) – post-authorisation safety studies of medicinal products. The analysis embraced ... -
Rola komercjalizacji wiedzy w identyfikacji możliwości biznesowych i rozwoju nowych produktów na przykładzie współpracy uczelni z firmą Hipovet Laboratorium
Grzegorczyk, Malgorzata (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)This article is a voice in the debate on the role of collaboration between academic and business environment in order to identify market opportunities and the development of new products. It discusses issues of research ... -
Świadomość produktów bankowych w wybranych grupach społecznych
Benachir, Alicja (Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, 2016)Kwestia rzekomego braku wiedzy na temat produktów bankowych i mechanizmu ich działania jest podawana bardzo często za przyczynę wielu błędnych decyzji, związanych z zarządzaniem własnymi środkami pieniężnymi przez klientów ...