Show simple item record

dc.contributor.authorBrzozowska-Brywczyńska, Maja
dc.contributor.editorFerenc, Tomasz
dc.contributor.editorDymarczyk, Waldemar
dc.contributor.editorChomczyński, Piotr
dc.date.accessioned2020-04-27T12:57:25Z
dc.date.available2020-04-27T12:57:25Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationBrzozowska-Brywczyńska M., Dr Carrot i Potato Pete w ogrodzie zwycięstwa. Brytyjska propaganda na froncie domowym w czasie II wojny światowej na przykładzie plakatów z kampanii Dig for Victory!, [w:] Wojna obraz propaganda. Socjologiczna analiza plakatów wojennych, Ferenc T., Dymarczyk W., Chomczyński P. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 13-32, doi: 10.18778/7969-067-1.02pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-067-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/31850
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofFerenc T., Dymarczyk W., Chomczyński P. (red.), Wojna obraz propaganda. Socjologiczna analiza plakatów wojennych, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectII wojna światowapl_PL
dc.subjectpropogandapl_PL
dc.subjectplakatpl_PL
dc.titleDr Carrot i Potato Pete w ogrodzie zwycięstwa. Brytyjska propaganda na froncie domowym w czasie II wojny światowej na przykładzie plakatów z kampanii Dig for Victory!pl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number13-32pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationInstytut Socjologii UAMpl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-203-3
dc.referencesCalder, A., (1991), The Myth of the Blitz . London: Jonathan Cape.pl_PL
dc.referencesLewis, R.M., (2004), The Planning, Design, and Reception of British Home Front Propaganda Posters in the Second World War; publikacja elektroniczna: http://ww2poster.wordpress.com/phd-research/phd-thesis-design/.pl_PL
dc.referencesMessinger, G.S., (1992), British propaganda and the state in the fi rst world war. Manchester: Manchester University Press.pl_PL
dc.referencesRhodes, A., (1983), Propaganda. The Art of Persuasion in World War II. New York: Chelsea House Publishers.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-067-1.02


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe