Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSokołowicz, Mariusz
dc.date.accessioned2020-03-12T11:51:33Z
dc.date.available2020-03-12T11:51:33Z
dc.date.issued2020-02-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/31693
dc.description.abstractMarketing terytorialny to holistyczne, prorynkowe i prospołeczne podejście w zarządzaniu rozwojem miast i regionów. Celem zajęć jest zapoznanie studentów z podstawowymi zadaniami marketingu terytorialnego z uwzględnieniem narzędzi public relations i media relations. Studenci zapoznają się także ze sposobami adaptacji strategii, narzędzi i technik marketingowych w procesie zarządzania jednostkami terytorialnymi. Zostaną także omówione kwestie związane z wykorzystywaniem narzędzi public relations, event marketingu, współpracy z dziennikarzami, organizacją konferencji prasowej oraz tworzenia materiałów reklamowych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectplace marketingpl_PL
dc.subjectmarketing terytorialnypl_PL
dc.titleMarketing terytorialnypl_PL
dc.rights.holderMariusz E. Sokołowiczpl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniversity of Lodz, Faculty of Economics and Sociologypl_PL
dc.contributor.authorBiographicalnoteBorn in Lodz (Poland). Professor at the University of Lodz and urban social activist. Specializes in urban, regional and institutional economics and place marketing. For several years a manager and advisor on the real estate market, and adviser to numerous local and regional authorities on development programs and strategies. Between 2009-2013 responsible for revitalization of the center of Lodz as a local government official. He participated and led several national and international projects and financed by, among others, Horizon 2020, Visegrad Fund, National Science Centre of Poland, Polish Ministry of Science and Higher Education, Polish Agency for Enterprise Development, European Social Fund, Grant Agency of the Czech Republic, and Norwegian Financial Mechanism. Member of the Regional Studies Association and European Regional Science Association.pl_PL
dc.contributor.authorEmailmariusz.sokolowicz@uni.lodz.plpl_PL
dc.disciplineekonomia i finansepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe