Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSkoczylas, Wanda
dc.contributor.authorNiemiec, Andrzej
dc.contributor.editorDuraj, Agnieszka Natasza
dc.contributor.editorPapiernik-Wojdera, Marzena
dc.date.accessioned2019-07-18T06:44:31Z
dc.date.available2019-07-18T06:44:31Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationSkoczylas W., Niemiec A., Przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialne w świetle badań nad pomiarem dokonań, [w:] Paradygmaty i instrumenty kreowania wartości przedsiębiorstwa, Duraj A. N., Papiernik-Wojdera M. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 225-237, doi: 10.18778/7525-867-7.16pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-867-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/29586
dc.description.abstractThe aim of this article was to identify and describe social responsible enterprises in Poland. The basis of identification process was the assumption, that social responsible enterprises have strategy, that consist of targets an measures in three dimensions: financial, ecological and social. Translation the strategy into the targets and measures in following dimensions, is a necessary condition of sustainable growth strategy. The data source were survey results in non-financial enterprises in Poland, in a half 2012 year.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofDuraj A. N., Papiernik-Wojdera M. (red.), Paradygmaty i instrumenty kreowania wartości przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectsustainable developmentpl_PL
dc.subjectsocial responsiblepl_PL
dc.subjectperformance measurementpl_PL
dc.subjectspołeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwpl_PL
dc.titlePrzedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialne w świetle badań nad pomiarem dokonańpl_PL
dc.title.alternativeSocial responsible enterprises in a view of performance measurement researchpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number225-237pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Szczecińskipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-257-6
dc.referencesAnthony R. N., Govindarajan V., Management control system, R.R. Donnelley&Sons, Boston 2000, [za:] J. Michalak, Pomiar dokonań od wyniku finansowego do Balanced Scorecard, Difin, Warszawa 2008.pl_PL
dc.referencesCyert R. M., March J. G., A Behavioral Theory of the Firm, Englewoog Cliffs, New York 1963.pl_PL
dc.referencesFischer T. M., Huber R., Sawczyn A., Nachhaltige Unternehmensführung als Herausforderung für das Controlling, „Controlling” 2010, nr 4/5; http://www.csrinfo.org/images/stories/Publikacje_2013/raport%20odpowiedzialny%20biznes%20w%20polsce%202012%20dobre%20praktyki.pdf.pl_PL
dc.referencesJanasz K., Janasz W., Kozioł K., Szopik K., Zarządzanie strategiczne. Koncepcje. Metody. Strategie, Difin, Warszawa 2008.pl_PL
dc.referencesKaplan R. S., Norton D. P., Strategiczna karta wyników. Jak przełożyć strategię na działanie, Arthur Andersen, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.pl_PL
dc.referencesLaszlo Ch., Firma zrównoważonego rozwoju. Jak wypracować trwałą wartość z uwzględnieniem efektów społecznych i ekologicznych, Wydawnictwo Studio Emka, Warszawa 2008.pl_PL
dc.referencesPorter M. E., Kramer M. R., Corporate Social Responsibility, „Harvard Business Manager” 2007, Vol. 85, s. 25, [za:] T. M. Fischer, A. Sawczyn, B. Brauch, Nachhaltigkeit und Sustainability Accounting, [w:] F. Wall, R. W. Schröder, Controlling zwischen Shareholder Value und Stakeholder Value. Neue Anforderungen, Konzepte und Instrumente, Oldenbourg Verlag, München 2009.pl_PL
dc.referencesPutkowska R., Grzybek M., CSR w badaniach w roku 2012, [w:] Raport odpowiedzialny biznes w Polsce w roku 2012. Dobre praktyki; http://www.csrinfo.org/images/stories/Publikacje_2013/raport%20odpowiedzialny%20biznes%20w%20polsce%202012%20dobre%20praktyki.pdf.pl_PL
dc.referencesRapapport A., Sharoholder Value. Wertsteigerung als Massstab für die Unternehmensführung. Schäffer–Poeschel Verlag, Stuttgart 1995.pl_PL
dc.referencesReichmann T., Kißler M., Sustainability – controlling, „Controlling” 2010, nr 2.pl_PL
dc.referencesStabryła A., Podstawy zarządzania firmą: modele, metody, praktyka, PWN, Kraków–Kluczbork 2001.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-867-7.16


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe