Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNiewiadomski, Przemysław
dc.contributor.authorNogalski, Bogdan
dc.contributor.editorDuraj, Agnieszka Natasza
dc.contributor.editorPapiernik-Wojdera, Marzena
dc.date.accessioned2019-07-18T06:38:16Z
dc.date.available2019-07-18T06:38:16Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationNiewiadomski P., Nogalski B., Strategia dyferencjacji produktu jako determinanta wzrostu wartości zakładu wytwórczego, [w:] Paradygmaty i instrumenty kreowania wartości przedsiębiorstwa, Duraj A. N., Papiernik-Wojdera M. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 77-90, doi: 10.18778/7525-867-7.05pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-867-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/29575
dc.description.abstractThis study is an attempt to approximate the complex issues relating to the differentiation strategy of products implemented by a manufacturing plant. Based on theoretical knowledge as well as their own professional experience, the authors found it appropriate to conduct the subject literature queries, remaining in direct relation to the topic of the research. In the further part of the paper it was considered appropriate to develop a manufacturing plant strategy model based on product diversity. The authors intend to move the conducted theoretical considerations to the field of practice, assessment of quality of the product differentiation in terms of its impact on the profitability manifested by an increase in the value of the studied manufacturing plant.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofDuraj A. N., Papiernik-Wojdera M. (red.), Paradygmaty i instrumenty kreowania wartości przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectdifferentiation strategypl_PL
dc.subjectproduct qualitypl_PL
dc.subjectmanufacturing plantpl_PL
dc.subjectvalue of the companypl_PL
dc.subjectstrategia różnicowaniapl_PL
dc.subjectjakość produktupl_PL
dc.subjectzakład produkcyjnypl_PL
dc.subjectwartość firmypl_PL
dc.titleStrategia dyferencjacji produktu jako determinanta wzrostu wartości zakładu wytwórczegopl_PL
dc.title.alternativeProduct differentiation strategy as a growth determinant of a manufacturing plantpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number77-90pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationPolitechnika Poznańskapl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Gdańskipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-257-6
dc.referencesDrążek Z., Niemczynowicz B., Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem, PWE, Warszawa 2003.pl_PL
dc.referencesDudycz T., Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 2005.pl_PL
dc.referencesDyczkowska J., Logistyka zaopatrzenia i produkcji – wpływ na logistykę dystrybucji, Zeszyty Naukowe Politechniki Warszawskiej nr 84, Warszawa 2012.pl_PL
dc.referencesIttner C. D., Larcker D. F., Assessing Empirical research in managerial accounting. A value-based management perspective, „Journal of Accounting and Economics” 2010, No. 32.pl_PL
dc.referencesJabłoński A., Badania modeli biznesu kreujących wartość, [w:] R. Krupski (red.), Metody badań problemów zarządzania strategicznego, Wydawnictwo Wałbrzyskiej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości, Wałbrzych 2010.pl_PL
dc.referencesJedynak P., Ocena znormalizowanych systemów zarządzania jakością, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2007.pl_PL
dc.referencesKrzakiewicz K., Przesłanki i dylematy wykorzystania koncepcji zarządzania przez wartość, „Organizacja i Kierowanie” 2012, nr 1A (149), KNOIZ PAN, Szkoła Główna Handlowa, Warszawa.pl_PL
dc.referencesŁuczak J., System zarządzania jakością dostawców w branży motoryzacyjnej – ocena istotności wymagań, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2008.pl_PL
dc.referencesMoszkowicz M., Zarządzanie strategiczne. Systemowe koncepcje biznesu, PWE, Warszawa 2005.pl_PL
dc.referencesObłój K., Pasja i dyscyplina strategii. Jak z marzeń i decyzji zbudować sukces firmy, Poltext, Warszawa 2010.pl_PL
dc.referencesPierścionek Z., Ewolucja koncepcji konkurencyjności przedsiębiorstwa, Katedra Zarządzania Strategicznego, Szkoła Główna Handlowa. www.centrumwiedzy.edu.plpl_PL
dc.referencesRappaport A., Creating shareholder value. A guide for managers and investors, Simon&Schuster, New York 1996.pl_PL
dc.referencesRekowski M., Mikroekonomia, Wydawnictwo AKADEMIA, Poznań 2011.pl_PL
dc.referencesSkawińska E., Konkurencyjność przedsiębiorstw – nowe podejście, PWN, Warszawa–Poznań 2002.pl_PL
dc.referencesStrategor, Zarządzanie firmą. Strategie. Struktury. Decyzje. Tożsamość, PWE, Warszawa 1999.pl_PL
dc.referencesUrbanowska-Sojkin E. (red.), Praktyka zarządzania strategicznego. Studia polskich przypadków, PWE, Warszawa 2008.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-867-7.05


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe