Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKrzysztof, Konecki
dc.date.accessioned2013-11-28T14:46:17Z
dc.date.available2013-11-28T14:46:17Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.citationKrzysztof Konecki, 2002, Tożsamość organizacyjna. W: Szkice z socjologii zarządzania (K. Konecki, P. Tobera, red.) Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn83-7171-537-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/2845
dc.description.abstractNasza tożsamość, czyli nasze wyobrażenie o nas samych, jest niejako percepcyjną soczewką, okularami, przez które postrzegamy otaczający nas świat. Organizacje również posiadają takie soczewki, ogniskujące sposób postrzegania świata przez ich członków i pozwalające interpretować zarówno otoczenie zewnętrzne, jak i wewnętrzne środowisko organizacji. Tego typu soczewką jest tożsamość organizacyjna.pl_PL
dc.description.sponsorshipTekst ten napisano w ramach projektu badawczego Organizational Identity of Polish Enterprises. Consequences of Privatization, wspieranego przez Research Support Scheme of the Open Society Support Foundation, grant 1143/1998pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesSzkice z socjologii zarządzania;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjecttożsamość organizacyjnapl_PL
dc.subjectsocjologia zarządzaniapl_PL
dc.subjectwizerunek organizacjipl_PL
dc.titleTożsamość organizacyjnapl_PL
dc.title.alternativeOrganizational Identitypl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska