• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Qualitative Sociology Review
  • Qualitative Sociology Review 2019 Volume XV Issue 1
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Qualitative Sociology Review
  • Qualitative Sociology Review 2019 Volume XV Issue 1
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorFilice, Eric (1)Meyer, Samantha B. (1)Neiterman, Elena (1)TematConsumer Behavior (1)Gender (1)Market Segmentation (1)
Masculinity (1)
Retail (1)... zobacz więcejData wydania2019 (1)Has File(s)Yes (1)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-1 z 1

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Constructing Masculinity in Women’s Retailers: An Analysis of the Effect of Gendered Market Segmentation on Consumer Behavior 

Filice, Eric; Neiterman, Elena; Meyer, Samantha B. (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
While gender-based differences in consumer behavior have been previously investigated within the context of gender-neutral or unisex retailers, men’s behavior in women’s retailers remains largely unexplored. Furthermore, ...

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności