Show simple item record

dc.contributor.authorBończak, Bartosz
dc.date.accessioned2013-09-24T17:59:52Z
dc.date.available2013-09-24T17:59:52Z
dc.date.issued2012-09
dc.identifier.citationBonczak B., 2012, Zmodyfikowana metoda SERVQUAL w ocenie nowego produktu turystycznego na przykładzie Bitwy Łódzkiej, [w:] WŁODARCZYK B. (red.), 2012, Turystyka - moda na sukces. Warsztaty z Geografii Turyzmu, t. 2, Wyd. UŁ, Łódźpl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-713-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/2692
dc.description.abstractThe modified SERVQUAL method in the evaluation of the new tourist product: the example of Battle of Lodzpl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesWarsztaty z Geografii Turyzmu;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectSERVQUALpl_PL
dc.subjecttourist productpl_PL
dc.subjectBattle of Lodzpl_PL
dc.subjectBitwa Łódzkapl_PL
dc.subjectmetropolitalny region turystycznypl_PL
dc.subjectmetropolitan tourist regionpl_PL
dc.subjectprodukt turystycznypl_PL
dc.titleZmodyfikowana metoda SERVQUAL w ocenie nowego produktu turystycznego na przykładzie Bitwy Łódzkiejpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska