• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Qualitative Sociology Review
  • Qualitative Sociology Review 2018 Volume XIV Issue 2
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Qualitative Sociology Review
  • Qualitative Sociology Review 2018 Volume XIV Issue 2
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorByczkowska-Owczarek, Dominika (2)
Jakubowska, Honorata (2)
TematSociology of the Body (2)Atypical Gender Sports (1)Autoethnography (1)Embodied Approach (1)Socialization of Young Sportsmen and Sportswomen (1)Stereotypization Processes (1)Teaching Research Methods (1)... zobacz więcejData wydania2018 (2)Has File(s)Yes (2)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-2 z 2

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Girls in Football, Boys in Dance. Stereotypization Processes in Socialization of Young Sportsmen and Sportswomen 

Jakubowska, Honorata; Byczkowska-Owczarek, Dominika (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)
The article at hand presents and discusses the issue of gender stereotypization strategies during the socialization process of children practicing atypical gender sports, which is perceived as inappropriate to their gender. ...
Thumbnail

Sociology of the Body—Teaching Embodied Approach through Autoethnography 

Byczkowska-Owczarek, Dominika; Jakubowska, Honorata (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)
The article presents and discusses the way of teaching sociology of the body whose aim is to allow students to become familiar with embodied methodology and make them methodologically sensitive. The research tasks given ...

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności