Toggle navigation
polski
English
polski
polski
English
Zaloguj
Toggle navigation
Zobacz pozycję
Repozytorium UŁ
Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny | Faculty of Economics and Sociology
Książki/Rozdziały | Books/Chapters
Zobacz pozycję
Repozytorium UŁ
Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny | Faculty of Economics and Sociology
Książki/Rozdziały | Books/Chapters
Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Szukaj w Repozytorium
W tej kolekcji
Przeglądaj
Całe Repozytorium
Zbiory i kolekcje
Daty wydania
Autorzy
Tytuły
Tematy
Ta kolekcja
Daty wydania
Autorzy
Tytuły
Tematy
Moje konto
Zaloguj
Zarejestruj
Statystyki
Przejrzyj statystyki użycia
Understanding early childhood truancy: the influence of life course studies on evidence-based interventions
Oglądaj/
Otwórz
129-146-thomas.pdf (185.9KB)
OKŁADKA.jpg (201.0KB)
Data
2018
Autor
Thomas, Johanna M.
Thomas, Shaun A.
Metadata
Pokaż pełny rekord
URI
http://hdl.handle.net/11089/25394
Collections
Książki/Rozdziały | Books/Chapters
[2021]
Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne:
Creative Commons
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska