Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBosiacki, Stefan
dc.date.accessioned2018-06-14T10:01:37Z
dc.date.available2018-06-14T10:01:37Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn0867-5856
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/25114
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesTuryzm;1
dc.subjectturystyka sportowapl_PL
dc.titleTurystyka sportowa – o semantycznym nieporozumieniu refleksji kilkapl_PL
dc.typeOtherpl_PL
dc.page.number94-95pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Wychowania Fizycznego w Poznaniu, Katedra Ekonomiki i Organizacji Turystykipl_PL
dc.identifier.eissn2080-6922
dc.referencesSMITH A., 2001, Sporting a new image? Sport-based regeneration strategies as a means of enhancing the image of the city tourist destination, [w:] Sport in The City. The role of sport in economic and social regeneration, Ch. Gratton, I. Henry (eds.), Routledge, London.pl_PL
dc.referencesSTANDEVEN J., DE KNOP P., 1999, Sport Tourism, Human Kinetics, Champaign, Illinois.pl_PL
dc.referencesWEED M.E., BULL C.J., 2004, Sport tourism: Participant, policy and provider, Elsevier Butterworth-Heinemann, Oxford.pl_PL
dc.relation.volume26pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord