Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCzarnek-Wnuk, Paulina
dc.date.accessioned2017-07-10T12:08:12Z
dc.date.available2017-07-10T12:08:12Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1505-9057
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/22167
dc.description.abstractThe article presents the form of accompanying musical programming in commercial radio broadcasters in Poland. It examines the questions of the place of entertainment in this kind of production, based on examples from a variety of stations, such as Radio Zet, RMF FM, Radio Eska, Radio Złote Przeboje or Vox FM. The text also refers to hybrid forms of media entertainment such as edutainment or democratainment. In the conclusion, this conglomerate radio genre is treated as a polyphonic, mosaic form, distinguished, though, by its dynamism and the nature of the programmes broadcast at the morning and afternoon peak hours of radio audiences.en_GB
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica;1
dc.subjectcommercial radioen_GB
dc.subjectentertainmenten_GB
dc.subjectmusicen_GB
dc.subjectaccompanying programmingen_GB
dc.titleElementy rozrywki w muzycznej audycji towarzyszącej na przykładzie programów z wybranych rozgłośni komercyjnychpl_PL
dc.title.alternativeElements of entertainment in accompanying musical programming, for example, programmes from selected commercial broadcastersen_GB
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2017; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2017pl_PL
dc.page.number[119]-130
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny, Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
dc.identifier.eissn2353-1908
dc.referencesKrawczak E., Medialne formy spędzania czasu wolnego, [w:] „Małe tęsknoty?” Style życia w czasie wolnym we współczesnym społeczeństwie, red. W. Muszyński, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2009, s. 65–72.pl_PL
dc.referencesLisowska-Magdziarz M., Media powszednie. Środki komunikowania masowego i szerokie paradygmaty medialne w życiu codziennym Polaków u progu XXI wieku, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2008.pl_PL
dc.referencesŁęcicki G., Integracyjna oraz dezintegrująca funkcja mediów w społeczeństwie informacyjnym, „Kultura – Media – Teologia” 2011, nr 4, s. 45–54.pl_PL
dc.referencesMroczkowska D., Szybkość i pośpiech jako źródła przyjemności, [w:] Kultura przyjemności. Rozważania kulturoznawcze, red. J. Grad, H. Mamzer, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, Poznań 2005, s. 113–129.pl_PL
dc.referencesMuszyński W., Syndrom braku czasu we współczesnym społeczeństwie, [w:] „Nowy wspaniały świat?” Moda, rozrywka i konsumpcja jako nowe style życia, red. W. Muszyński, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2009, s. 7–19.pl_PL
dc.referencesPiechota M., Strategie edutainment a sytuacja komunikacyjna, [w:] Nowe zjawiska w języku, tekście i komunikacji III. Kontekst a komunikacja, red. I. Matusiak-Kempa, S. Przybyszewski, Centrum Badań Europy Wschodniej UWM, Olsztyn 2011, s. 352–361.pl_PL
dc.referencesPostman N., Zabawić się na śmierć. Dyskurs publiczny w epoce show-businessu, przekł. L. Niedzielski, Wydawnictwo Muza SA, Warszawa 2002.pl_PL
dc.referencesStachyra G., Gatunki audycji w radiu sformatowanym, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2008.pl_PL
dc.referencesSzeja J.Z., Cywilizacja zabawy? Próba spojrzenia w przyszłość, „Homo communicativus” 2008, nr 3 (5), s. 147–154.pl_PL
dc.referencesMleczko A., Widoki na weekend, [w:] Tydzień pod kreską, http://www.rmf.fm/au/?a=bdpp=tydzien-pod-kreskapid=24 [dostęp: 13.07.2016].pl_PL
dc.contributor.authorEmailpaulina.czarnek@uni.lodz.pl
dc.identifier.doi10.18778/1505-9057.39.11
dc.relation.volume39pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord