Show simple item record

dc.contributor.authorFeltynowski, Marcin
dc.date.accessioned2013-06-25T17:50:42Z
dc.date.available2013-06-25T17:50:42Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1508-1117
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/2203
dc.description.abstractArtykuł prezentuje możliwości wykorzystania bazy danych do oceny dostępności szkół podstawowych i gimnazjalnych. System Informacji Oświatowej dostarcza informacji o oświacie, co w konsekwencji pozwala na określenie dostępności szkół na obszarach wiejskich. Artykuł jest próbą odpowiedzi, czy szkoły zlokalizowane na obszarach wiejskich charakteryzują się dostępnością przestrzenną szkół. Zagadnieniem omawianym w artykule jest również kwestia jakości kształcenia oceniana przez liczbę uczniów przypadających na jednego nauczyciela.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis;Folia Geographica Socio­‑Oeconomica 13/2013;
dc.subjectŁódzki Obszar Metropolitalnypl_PL
dc.subjectSystem Informacji Oświatowejpl_PL
dc.subjectobszary wiejskiepl_PL
dc.subjectdostępność szkół podstawowychpl_PL
dc.subjectdostępność szkół gimnazjalnychpl_PL
dc.subjectbazy danychpl_PL
dc.titleWykorzystanie baz danych systemu informacji oświatowej do oceny poziomu dostępności szkół na obszarach wiejskich Łódzkiego Obszaru Metropolitalnegopl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record