Search
Now showing items 1-10 of 12
Raport z badań. Łódź w oczach studentów łódzkich publicznych uczelni wyższych. IV edycja (2009-2010)
(Katedra Gospodarki Regionalnej i Środowiska UŁ, 2010)
Najważniejszymi współcześnie czynnikami rozwoju gospodarczego pozostają
niewątpliwie wiedza i kapitał intelektualny. Słusznie dostrzegł Peter Drucker, że ludzkość
funkcjonuje w czasach, w których na pierwszym planie ...
Raport z badania. Oferta kulturalna Łodzi. Edycja I (2011)
(Studenckie Koło Naukowe Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Łódzkiego SPATIUMKatedra Gospodarki Regionalnej i Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)
Zainteresowaniu kulturą i jej oddziaływaniem na gospodarkę lokalną trudno się dziwić. W czasach, gdy miasta rywalizują między sobą o najważniejszy z kapitałów – ludzki – ich gospodarze starają się zachęcić zarówno ludzi, ...
Raport z badań. Preferencje transportowe studentów łódzkich uczelni. II edycja (2010)
(Katedra Gospodarki Regionalnej i Środowiska UŁ, 2011)
Celem badania było uzyskanie informacji o preferencjach transportowych
studentów łódzkich uczelni wyższych. Dowiedzieliśmy się jak i dlaczego studenci
poruszają się po Łodzi oraz jakich środków transportu do tego używają: ...
Zrozumieć fenomen miasta
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Ekonomia miasta
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Wpływ korporacji transnarodowych na wzmacnianie kapitału ludzkiego w regionie. Studium przypadku Łódzkiego Obszaru Metropolitalnego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Logistyka miejska i transport zrównoważony
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Institutional economics – a potential tool of the research on socio-economic development of regions
(Institute of Economics and Industrial Engineering of the Siberian Branch of Russian Academy of Science, 2013)
Despite not questioning the important role of the processes of globalization in shaping the conditions for national economies, there is still a discussion on the role of regions (considered as the components of states) in ...
Foreword
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Marketing miasta
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)