• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego / Lodz University Press
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego / Lodz University Press
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorMarcinkowska, Monika (4)Konecki, Krzysztof (3)Zajda, Katarzyna (3)Baranowski, Paweł (2)Kacperczyk, Anna (2)Kalisiak-Mędelska, Magdalena (2)Kretek-Kamińska, Agnieszka (2)Pluciennik, Jaroslaw (2)Anders-Morawska, Justyna (1)Arleta, Suwalska (1)... View MoreSubjectbank (4)kapitał relacyjny (3)kapitał społeczny (3)książki (3)literatura (3)lokalne grupy działania (3)podejście LEADER (3)rozwój wsi (3)rozwój zrównoważony (3)województwo łódzkie (3)... View MoreDate Issued2015 (56)2014 (21)2013 (13)2016 (9)2011 (2)2019 (2)2010 (1)2012 (1)2017 (1)2018 (1)Has File(s)Yes (108)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 108

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Nowe formy kapitału społecznego wsi. Studium przypadku lokalnych grup działania z województwa łódzkiego. 

Zajda, Katarzyna ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
Thumbnail

Wykorzystanie zasobów lokalnych grup działania. 

Zajda, Katarzyna ORCID; Kretek-Kamińska, Agnieszka (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Thumbnail

Islamska Republika Iranu na arenie międzynarodowej. Motywacje i kierunki polityki 

Unknown author (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Jakie są dążenia Iranu? Co chce osiągnąć Republika Islamska w regionie? Jakie są jej motywacje, szanse i oczekiwania? Skąd wynika często diametralnie odmienna ocena zasadniczych kwestii przez irańskich decydentów i Zachód? ...
Thumbnail

Tryptyk piastowski: „Kazimierz Wielki”, „Jadwiga, królowa polska”, „Piast” Juliana Ursyna Niemcewicza 

Mateusiak, Anna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Thumbnail

Święta wojna w Al-Ándalus. Przeobrażenia aktywności dżihadystycznych komórek terrorystycznych w Hiszpanii w latach 1995–2012 

Kosmynka, Stanisław (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Militant Islam is presumed to be an increasingly potent force in Europe. Radical ideology, which stands behind it, has been creating many challanges to the international security. The jihadi terrorism is one of the most ...
Thumbnail

Pacjent w sieci zależności. Społeczny kontekst praw i autonomii pacjenta 

Łaska-Formejster, Alicja (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Thumbnail

Językowy model poznania. Kognitywne komponenty w kontynentalnej filozofii języka 

Gemel, Aleksander (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Thumbnail

Pamięć lat nazizmu w niemieckim filmie fabularnym lat 1946–1965 

Klejsa, Konrad (Wydawnictwo Uniwersytetu ŁódzkiegoWydawnictwo Biblioteki PWSFTviT, 2015)
How did German filmmakers of the first two decades after World War II depict the recent past? Which war-related themes were most often explored in feature films and which were avoided? In what way did postwar politics ...
Thumbnail

Pomiędzy reformami. Edukacja początkowa w polskich reformach oświatowych w latach 1932–1961 

Radzikowska, Dorota (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Thumbnail

English Educational Policy. Contemporary Challenges in a Historical-Comparative Context 

Arleta, Suwalska (Łódź University Press & Jagiellonian University Press, 2017)
The book addresses contemporary ideological discourses concerning education in the United Kingdom. It provides a synthetic analysis of the roots of the political changes in education in the UK from the tenth to the first ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 11

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback