Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorFelińska, Renata
dc.date.accessioned2012-02-17T14:12:42Z
dc.date.available2012-02-17T14:12:42Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/139
dc.descriptionArtykuł został opublikowany w materiałach konferencyjnych: Biblioteka jako "trzecie miejsce". Międzynarodowa Konferencja Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego,31.05-2.06.2011, Łódźpl_PL
dc.description.abstractIn their daily work, employees of Lending Division of Łódź University Library implement marketing mix strategy. It comprises balanced combination of valuable products, that are Library's resources, with competitive prices and services; direct distribution, that provides convenience of service aquisition and finally with efficient and effective personal promotion that may be provided by librarians. The assessment of performance and quality of customer service, and, as a result of library's image, depend on their behavior in direct relations with the client. This first contact with library's employee may decide about long-term bonds of reader with Library and can make Library his "third place".pl_PL
dc.language.isootherpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.subjectmarketing relacjipl_PL
dc.subjectwizerunekpl_PL
dc.subjectpracownik pierwszego kontaktupl_PL
dc.subjectWypożyczalnia Miejscowa BUŁpl_PL
dc.subjectlojalność klientapl_PL
dc.subjectBiblioteka jako "trzecie miejsce". Międzynarodowa Konferencja Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego, 31.05-2.06.2011, Łódź
dc.titleZnaczenie pracownika pierwszego kontaktu dla kształtowania wizerunku biblioteki na przykładzie Wypożyczalni Miejscowej Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord