Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPietrzak, Witold
dc.date.accessioned2015-11-09T11:08:16Z
dc.date.available2015-11-09T11:08:16Z
dc.date.issued1990
dc.identifier.issn0208-6085
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/13383
dc.description.abstractCelem niniejszej pracy jest zbadanie Noweli 5 i otaczającego ją tekstu ramowego (debaty 4 i 5 ) pierwszego dnia Heptameronu pod kątem wniosków dotyczących interpretacji tematycznej, jakie wynikają z dyskusji opowiadających. Autor zakłada, że uczestnicy każdej dyskusji wypowiadają się, aby przekonać innych o słuszności swego stanowiska i że argumentacja rozumowa przeprowadzona w sposób logiczny jest bardziej przekonywająca niż reakcje emocjonalne będące raczej odzwierciedleniem przeżycia podmiotu mówiącego niż znaczącą myślą w konwersacji.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 dofinansowane zostało ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isofrpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria;26
dc.titleLimites de l'ambigufté? - lecture d'un fragment de 1'Heptaméronpl_PL
dc.title.alternativeGranice dwuznaczności? - analiza fragmentu Heptameronupl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[283]-299pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniversité de Łódźpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord