Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorStrzelecka, Aneta
dc.date.accessioned2015-10-22T14:16:17Z
dc.date.available2015-10-22T14:16:17Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn0860-6587
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/12774
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców;16
dc.titleLegendy łódzkie jako teksty pomocnicze w nauczaniu języka polskiego jako obceogopl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2008pl_PL
dc.page.number233-239pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.referencesAchtelik A., 2004, Tekst literacki jako źródło wiedzy o kulturze polskiej, [w:] A. Dąbrowska (red), Wrocławska dyskusja o języku polskim jako obcym, Wrocław.pl_PL
dc.referencesCudak R., 1998, Tekst poetycki w kształceniu językowym cudzoziemców na poziomie średnim, „Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie polonistyczne cudzoziemców”, nr 10, s. 23-33.pl_PL
dc.referencesCzarnecka-Dobesz U., Gaszyńska M., 1992, Teksty literackie w procesie nauczania rozumienia, „Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców”, nr 4, s. 5-11.pl_PL
dc.referencesDunin-Dudkowska A., Trębska-Kerntopf A., 1998, Teksty prymarne, adaptowane i sekundarne, „Acta Universitatis Lodziensis, Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców”, nr 10, s. 35-41.pl_PL
dc.referencesMajkiewicz A., 2001, Różne odmiany tekstów na lekcji języka polskiego jako obcego, czyli o potrzebie zachowania autentyczności językowej, [w:] R. Cudak, J. Tambor (red.), Inne optyki. Nowe programy, nowe metody, nowe technologie w nauczaniu kultury polskiej i języka polskiego, Katowice.pl_PL
dc.referencesMartyniuk W., 1998, Wartość dydaktyczna tekstów w nauczaniu języka obcego, „Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie polonistyczne cudzoziemców”, nr 10, s. 91-96.pl_PL
dc.referencesMartyniuk W., 1996, Praca z tekstem autentycznym w nauczaniu języków, „Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców”, nr 7/8, s. 41-46.pl_PL
dc.referencesMichalewski K., 1989, Cel nauczania a dobór materiału, „Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców”, nr 2, s. 7.pl_PL
dc.referencesPróchniak W., 2001, "Przeprowadzka do nowego języka, czyli literatura jako wtajemniczenie, [w:] J. Tambor, R. Cudak (red.), Inne optyki. Nowe programy, nowe metody, nowe technologie w nauczaniu kultury polskiej i języka polskiego jako obcego, Katowice, s. 205-214.pl_PL
dc.referencesRachelewski S., Konicki Z., 2001, Łódź w baśni i legendzie. Łódź.pl_PL
dc.referencesSabeIa E., 2005, Wykorzystywanie baśni i legend w nauczaniu języka, historii i kultury polskiej, [w:] P. Garncarek (red.), Nauczanie języka polskiego jako obcego i polskiej kultury w nowej rzeczywistości europejskiej. Materiały z VI Międzynarodowej Konferencji Glottodydaktycznej, Warszawa, s. 294-303.pl_PL
dc.referencesSeretny A., Lipińska E., 2005, ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego, Kraków.pl_PL
dc.referencesSeretny A. Lipińska E., 2006, Z zagadnień dydaktyki języka polskiego jako obcego, Kraków. Uniwersalny słownik języka polskiego PWN, 2006, red. S. Dubisz, Warszawa.pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord