Przeglądaj Wydział Zarządzania | Faculty of Management według tematu "e-commerce"
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
-
Logistyczne aspekty tworzenia wartości dla klienta w handlu elektronicznym
(2018-06)Rozprawa doktorska składa się z wstępu, pięciu rozdziałów, zakończenia, bibliografii, spisu tabel, wykresów i rysunków oraz kompletu załączników. We wstępie uzasadniono temat, przedstawiono tezę i cele pracy, postawione ... -
Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Publikacja ta przedstawia realizację najlepszych praktyk w procesie wdrażania strategii marketingowych w wybranych firmach zagranicznych i polskich. Na tle teoretycznych rozważań dotyczących istoty, koncepcji i standardów ... -
Ocena logistycznej obsługi klienta oraz oferty asortymentowej handlu elektronicznego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)Handel elektroniczny zawdzięcza swoją rosnącą popularność logistyce, dającej możliwość przemieszczania towarów na bardzo dalekie odległości. W referacie przedstawiono charakterystykę produktów dostępnych w Internecie oraz ... -
Shopper experiences as the key to omnichannel loyalty
(IBRKK, 2018)Modern information and telecommunication technologies, in particular the In- ternet and mobile technologies, have created a new opportunity for communication with consumers in the market. In addition to communication ...