Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5
Innowacyjne metody kreowania wizerunku pracodawcy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
W dobie rosnącej konkurencji i dynamicznego postępu technicznego przedsiębiorstwa dążą do zbudowania silnej marki i osiągnięcia przewagi na rynku. Unikatowy wizerunek można zbudować dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, które ...
Cechy pracy kierowników a skłonność do wdrażania innowacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Aktualna sytuacja ekonomiczna, nie tylko w Polsce, ale na całym świecie, wymaga wielu zmian w strukturze organizacji. Większość tych zmian ma swoje źródło lub jest związana z metodami zarządzania i przywództwem. Firmy, ...
Kreatywność jako kompetencja zawodowa
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
W dzisiejszych czasach, kapitał ludzki jest zdecydowanie najcenniejszym bogactwem współczesnych przedsiębiorstw. Uwzględniając zmienność otoczenia i konieczność ciągłego wyróżniania się na rynku, kreatywność, jako kompetencja ...
Znaczenie innowacyjnych metod szkolenia pracowników we współczesnych organizacjach
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
W niniejszym artykule omówiono takie zagadnienia, jak:
szkolenia pracowników oraz ich wpływ na funkcjonowanie organizacji, innowacja
i innowacyjność. Zilustrowano ich wzajemną zależność oraz wskazano
efekty, jakie mogą ...
Innowacje w procesie adaptacji pracowniczej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
W artykule przedstawiono podstawowe problemy adaptacji
pracowniczej, od których pomyślnego rozwiązania zależy szybkość osiągnięcia
przez pracownika pełnej sprawności w wykorzystywaniu swojego potencjału.
Spośród rozmaitych ...