• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych | Faculty of International and Political Studies
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych | Faculty of International and Political Studies
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

Autor
DOMANSKI, TOMASZ (10)
Bryła, Paweł (2)Al-Hamarneh, Ala (1)Arruti, Arantza (1)Brown, Robert (1)Elexpuru, Itziar (1)Guereño-Omil, Basagaitz (1)Hannam, Kevin (1)Kotarski, Jędrzej (1)Moro, Álvaro (1)... zobacz więcejTemateducational services (1)employability (1)Erasmus Programme (1)europejski rynek żywności (1)higher education marketing (1)impact (1)indywidualizacja usług edukacyjnych (1)Internacjonalizacja uczelni wyższych (1)international students segment (1)Internationalisation of higher education institutions (1)... zobacz więcejData wydania2020 - 2022 (2)2011 - 2019 (8)Has File(s)Yes (10)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 10

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności 

DOMANSKI, TOMASZ; Bryła, Paweł (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

The Impact of the Erasmus Programme on Mobility and Employability 

Bryła, Paweł; Brown, Robert; Guereño-Omil, Basagaitz; Hannam, Kevin; Schubert, Felix; Arruti, Arantza; Elexpuru, Itziar; Moro, Álvaro; Villardón, Lourdes; Al-Hamarneh, Ala; DOMANSKI, TOMASZ; Kotarski, Jędrzej; Olejnik, Aleksandra; Sędkowski, Michał (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Thumbnail

Rola uniwersytetów w promocji polskich miast i regionów — nowe wyzwania strategiczne 

DOMANSKI, TOMASZ (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
Artykuł ma charakter przeglądowo-koncepcyjny, służy ukazaniu podstawowych wyzwań, które stają przed polskimi uniwersytetami w zakresie budowania przyszłościowej orientacji marketingowej. Celem artykułu jest uporządkowanie ...
Thumbnail

At the borderline of marketing of culture and territorial marketing 

DOMANSKI, TOMASZ (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Thumbnail

Wprowadzenie 

DOMANSKI, TOMASZ (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
Thumbnail

Zakończenie 

DOMANSKI, TOMASZ (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
Thumbnail

Internacjonalizacja polskich uczelni wyższych 

DOMANSKI, TOMASZ (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Celem publikacji jest analiza strategii internacjonalizacji uczelni wyższych z uwzględnieniem doświadczeń wielu krajów. Szeroki wachlarz zagranicznych doświadczeń jest wykorzystywany jako tło do zidentyfikowania warunków ...
Thumbnail

Strategie rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce. Nowe wyzwania marketingowe 

DOMANSKI, TOMASZ (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022)
Thumbnail

Internacjonalizacja: Z doświadczeń polskich ośrodków politologicznych 

DOMANSKI, TOMASZ; Stępień-Kuczyńska, Alicja; Włodarska-Frykowska, Agata (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Thumbnail

20 lat Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego 

Domański, Tomasz; Stępień-Kuczyńska, Alicja (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022)
Utworzenie naszego Wydziału przypadło na przełom wieków. Wchodziliśmy w tę nową epokę, profesorowie i studenci, ze znacznymi oczekiwaniami i nadziejami. Dla nas, politologów, otwierały się nowe możliwości prowadzenia badań ...

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności