• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych | Faculty of International and Political Studies
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych | Faculty of International and Political Studies
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorBryła, Paweł (1)Subject
cross-channel distribution (1)
D22 (1)
dystrybucja wielokanałowa (1)
e-commerce (1)
healthy food (1)
L21 (1)
L81 (1)M31 (1)marketing strategy (1)organic food (1)... View MoreDate Issued2016 (1)Has File(s)Yes (1)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Wybrane aspekty strategii marketingowej dystrybutora zdrowej żywności – studium przypadku sklepu Słoneczko w Łodzi 

Bryła, Paweł (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016)
W artykule dokonano analizy wybranych aspektów strategii marketingowej firmy sprzedającej tzw. zdrową żywność w modelu dystrybucji wielokanałowej. Badania obejmowały wywiad pogłębiony z właścicielką sklepu Słoneczko i ...

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility