• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych | Faculty of International and Political Studies
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych | Faculty of International and Political Studies
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Domański, Tomasz (8)
Stępień-Kuczyńska, Alicja (1)Włodarska-Frykowska, Agata (1)Subjectbudowanie marki (1)educational services (1)handel detaliczny w Polsce (1)higher education marketing (1)indywidualizacja usług edukacyjnych (1)innowacje w handlu (1)internacjonalizacja uczelni (1)internacjonalizacja uczelni wyższych (1)International Marketing (1)international students segment (1)... View MoreDate Issued2016 (4)2020 (2)2017 (1)2021 (1)Has File(s)Yes (8)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-8 of 8

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Strategie umiędzynarodowienia uczelni wyższych — wyzwania przyszłości. Studium przypadku Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego 

Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Celem opracowania jest analiza polityki umiędzynarodowienia uczelni wyższych w świetle doświadczeń różnych krajów. Na tle szerokiego przeglądu doświadczeń zagranicznych zaprezentowane są uwarunkowania procesu ...
Thumbnail

Marketing challenges for marketing of cultural institutions and events 

Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Thumbnail

New generation cultural and scientific institutions — dilemmas and strategic challenges 

Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Recent periods witnessed very strong development trend of new generation cultural and scientific institutions that can be distinguished by their interdisciplinary approach. They combine promoting culture and science with ...
Thumbnail

Wstęp 

Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Thumbnail

Wstęp 

Domański, Tomasz; Stępień-Kuczyńska, Alicja; Włodarska-Frykowska, Agata (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Thumbnail

Strategie internacjonalizacji uczelni wyższych. Studium przypadku Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego 

Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021)
Monografia jest efektem wieloletnich doświadczeń autora w zakresie umiędzynaradawiania Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego. W roku 2021 autor zebrał metodą wywiadów z polskimi i ...
Thumbnail

Strategie dużych sieci handlowych – nowe wyzwania dla menedżerów oraz badaczy marketingu 

Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)
Celem opracowania jest ukazanie kluczowych trendów w handlu detalicznym w Polsce i na świecie oraz związanych z nimi kierunków badań marketingowych. Rozdział ten został przygotowany na podstawie analizy międzynarodowej ...
Thumbnail

Wprowadzenie 

Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility