• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych/ International and Political Studies Faculty
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych/ International and Political Studies Faculty
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Domański, Tomasz (8)
Stępień-Kuczyńska, Alicja (1)Stępień-Kuczyńska, Alicja (1)Włodarska-Frykowska, Agata (1)Włodarska-Frykowska, Agata (1)Subjecteducational services (2)higher education marketing (2)indywidualizacja usług edukacyjnych (2)international students segment (2)marketing strategies of universities (2)marketing uczelni wyższych (2)personalised educational services (2)segment studentów zagranicznych (2)strategie marketingowe uczelni wyższych (2)usługi edukacyjne (2)... View MoreDate Issued2016 (5)2017 (3)Has File(s)Yes (8)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-8 of 8

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Strategie umiędzynarodowienia uczelni wyższych — wyzwania przyszłości. Studium przypadku Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego 

Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Celem opracowania jest analiza polityki umiędzynarodowienia uczelni wyższych w świetle doświadczeń różnych krajów. Na tle szerokiego przeglądu doświadczeń zagranicznych zaprezentowane są uwarunkowania procesu ...
Thumbnail

Marketing challenges for marketing of cultural institutions and events 

Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Thumbnail

New generation cultural and scientific institutions — dilemmas and strategic challenges 

Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Recent periods witnessed very strong development trend of new generation cultural and scientific institutions that can be distinguished by their interdisciplinary approach. They combine promoting culture and science with ...
Thumbnail

Wstęp 

Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Thumbnail

At the borderline of marketing of culture and territorial marketing 

Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Thumbnail

Internacjonalizacja polskich uczelni wyższych 

Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Celem publikacji jest analiza strategii internacjonalizacji uczelni wyższych z uwzględnieniem doświadczeń wielu krajów. Szeroki wachlarz zagranicznych doświadczeń jest wykorzystywany jako tło do zidentyfikowania warunków ...
Thumbnail

Wstęp 

Domański, Tomasz; Stępień-Kuczyńska, Alicja; Włodarska-Frykowska, Agata (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Thumbnail

Internacjonalizacja: Z doświadczeń polskich ośrodków politologicznych 

Domański, Tomasz; Stępień-Kuczyńska, Alicja; Włodarska-Frykowska, Agata (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback