Search
Now showing items 1-8 of 8
Strategie umiędzynarodowienia uczelni wyższych — wyzwania przyszłości. Studium przypadku Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Celem opracowania jest analiza polityki umiędzynarodowienia uczelni wyższych
w świetle doświadczeń różnych krajów. Na tle szerokiego przeglądu doświadczeń
zagranicznych zaprezentowane są uwarunkowania procesu ...
Marketing challenges for marketing of cultural institutions and events
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
New generation cultural and scientific institutions — dilemmas and strategic challenges
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Recent periods witnessed very strong development trend of new generation cultural
and scientific institutions that can be distinguished by their interdisciplinary approach.
They combine promoting culture and science with ...
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
At the borderline of marketing of culture and territorial marketing
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Internacjonalizacja polskich uczelni wyższych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Celem publikacji jest analiza strategii internacjonalizacji uczelni wyższych z uwzględnieniem doświadczeń wielu krajów. Szeroki wachlarz zagranicznych doświadczeń jest wykorzystywany jako tło do zidentyfikowania warunków ...
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Internacjonalizacja: Z doświadczeń polskich ośrodków politologicznych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)