• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Biblioteka UŁ | University of Lodz Library
  • Materiały konferencyjne | Conference Proceedings
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Biblioteka UŁ | University of Lodz Library
  • Materiały konferencyjne | Conference Proceedings
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorFelińska, Renata (1)Temat
Biblioteka jako "trzecie miejsce". Międzynarodowa Konferencja Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego, 31.05-2.06.2011, Łódź (1)
lojalność klienta (1)
marketing relacji (1)pracownik pierwszego kontaktu (1)wizerunek (1)Wypożyczalnia Miejscowa BUŁ (1)... zobacz więcejData wydania2011 (1)Has File(s)Yes (1)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-1 z 1

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Znaczenie pracownika pierwszego kontaktu dla kształtowania wizerunku biblioteki na przykładzie Wypożyczalni Miejscowej Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego 

Felińska, Renata (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
In their daily work, employees of Lending Division of Łódź University Library implement marketing mix strategy. It comprises balanced combination of valuable products, that are Library's resources, with competitive prices ...

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności