Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4

    • Dziecięce lata. Przedszkole Uniwersytetu Łódzkiego 2012-2017 

      Sosnowska, Joanna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
    • Horyzonty dziecięcych znaczeń. Granice – rozpoznania – perspektywy 

      Wiśniewska-Kin, Monika; Bonar, Jolanta ORCID; Buła, Anna ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
      Prezentowana publikacja jest zachętą do refleksji na temat napięć oraz nieoczywistości, istoty i znaczenia współczesnych debat nad dzieciństwem i wczesną edukacją. Przedstawione rozważania dotyczą krytycznego namysłu nad ...
    • Wstęp 

      Wiśniewska-Kin, Monika; Bonar, Jolanta ORCID; Buła, Anna ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
      Prezentowana publikacja jest zachętą do refleksji na temat napięć oraz nieoczywistości, istoty i znaczenia współczesnych debat nad dzieciństwem i wczesną edukacją. Przedstawione rozważania dotyczą krytycznego namysłu nad ...
    • Wykorzystanie materiału rozwojowego Marii Montessori do tworzenia stymulującej przestrzeni edukacyjnej w przedszkolu 

      Gieroń, Paulina; Wilczek, Sandra (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
      Niniejszy artykuł stanowi prezentację praktycznych rozwiązań wykorzystania materiału rozwojowego Marii Montessori do tworzenia stymulującej przestrzeni edukacyjnej w przedszkolu. Naszym celem było dokonanie w nim opisu ...