• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica T. 08 (2006)
  • Zobacz pozycję
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica T. 08 (2006)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Statystyki

Przejrzyj statystyki użycia

Recepcja utworów lekturowych w świetle wyników ankiety

No Thumbnail [100%x80]
Oglądaj/Otwórz
549-572.pdf (8.610MB)
Data
2006
Autor
Krasińska, Aneta
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Starting at primary school, pupils appear to be reluctant to read assigned literature. The reason for this can be manifold - it can be caused by internal and external factors, environmental and social conditions, individual preferences, etc. In such circumstances it is important to undertake adequate activities which would lead to considerable positive changes of such a situation.
URI
http://hdl.handle.net/11089/10202
Collections
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica T. 08 (2006) [44]

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 

NoThumbnail