• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych | Faculty of International and Political Studies
  • Książki/Rozdziały | Books/Chapters
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych | Faculty of International and Political Studies
  • Książki/Rozdziały | Books/Chapters
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

Autor
Domański, Tomasz (8)
Stępień-Kuczyńska, Alicja (1)Włodarska-Frykowska, Agata (1)Tematbudowanie marki (1)educational services (1)handel detaliczny w Polsce (1)higher education marketing (1)indywidualizacja usług edukacyjnych (1)innowacje w handlu (1)internacjonalizacja uczelni (1)internacjonalizacja uczelni wyższych (1)International Marketing (1)international students segment (1)... zobacz więcejData wydania2016 (4)2020 (2)2017 (1)2021 (1)Has File(s)Yes (8)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-8 z 8

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Strategie umiędzynarodowienia uczelni wyższych — wyzwania przyszłości. Studium przypadku Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego 

Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Celem opracowania jest analiza polityki umiędzynarodowienia uczelni wyższych w świetle doświadczeń różnych krajów. Na tle szerokiego przeglądu doświadczeń zagranicznych zaprezentowane są uwarunkowania procesu ...
Thumbnail

Marketing challenges for marketing of cultural institutions and events 

Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Thumbnail

New generation cultural and scientific institutions — dilemmas and strategic challenges 

Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Recent periods witnessed very strong development trend of new generation cultural and scientific institutions that can be distinguished by their interdisciplinary approach. They combine promoting culture and science with ...
Thumbnail

Wstęp 

Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Thumbnail

Wstęp 

Domański, Tomasz; Stępień-Kuczyńska, Alicja; Włodarska-Frykowska, Agata (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Thumbnail

Strategie internacjonalizacji uczelni wyższych. Studium przypadku Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego 

Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021)
Monografia jest efektem wieloletnich doświadczeń autora w zakresie umiędzynaradawiania Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego. W roku 2021 autor zebrał metodą wywiadów z polskimi i ...
Thumbnail

Strategie dużych sieci handlowych – nowe wyzwania dla menedżerów oraz badaczy marketingu 

Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)
Celem opracowania jest ukazanie kluczowych trendów w handlu detalicznym w Polsce i na świecie oraz związanych z nimi kierunków badań marketingowych. Rozdział ten został przygotowany na podstawie analizy międzynarodowej ...
Thumbnail

Wprowadzenie 

Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności