Przeglądaj Książki/Rozdziały | Books/Chapters według tematu "partie polityczne"
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
-
Amerykanizacja kampanii wyborczych a aplikacja marketingu na rynku politycznym w Polsce w pierwszej dekadzie przemian ustrojowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021)Począwszy od roku 1952, marketing polityczny nieustająco rozwijał się w USA, które ostatecznie stały się światowym liderem w skutecznej aplikacji marketingu na rynku politycznym. Po upadku komunizmu w Polsce w roku 1989 ... -
„Gościńce trwałe i wieczne” zamiast „olbrzymich głazów samotnych”: neorealizm w myśli politycznej Prawa i Sprawiedliwości
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)The article is the analysis of Law and Justice party, perceived as neorealistic (as opposed to neoliberalism). The argument between neorealists– neoliberals implied polarisation, concentration, political mobilisation in ... -
Komunikacja w czasach kryzysu. Specyfika efektywnego komunikowania się z wyborcami współczesnych, zorientowanych rynkowo organizacji politycznych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021)Celem niniejszego artykułu jest zweryfikowanie kluczowych instrumentów komunikacji pośredniej organizacji politycznych w Polsce oraz określenie stopnia ich marketingowej profesjonalizacji w zakresie komunikowania. Formacje ...