Przeglądaj Książki/Rozdziały | Books/Chapters według tematu "marka produktu"
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
-
Wprowadzenie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020) -
Wpływ koncepcji i pozycji marki produktu na proces budowania marki pracodawcy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)W warunkach konkurencyjnego rynku posiadanie przez organizację silnej marki umożliwia osiąganie przewagi konkurencyjnej. Marka odgrywa istotną rolę podczas dokonywania wyborów na rynku pracy. Silną markę wyróżniają: ... -
Znaczenie marki na rynku ekologicznych produktów żywnościowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)W tym rozdziale przedstawiono ocenę znaczenia marki na rynku ekologicznych produktów żywnościowych, jak również wskazano czynniki wpływające na to znaczenie. Analizy oparto na wynikach badania ankietowego przeprowadzonego ...