Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3

    • Wprowadzenie 

      Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)
    • Wpływ koncepcji i pozycji marki produktu na proces budowania marki pracodawcy 

      Pietrzak, Emilia (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)
      W warunkach konkurencyjnego rynku posiadanie przez organizację silnej marki umożliwia osiąganie przewagi konkurencyjnej. Marka odgrywa istotną rolę podczas dokonywania wyborów na rynku pracy. Silną markę wyróżniają: ...
    • Znaczenie marki na rynku ekologicznych produktów żywnościowych 

      Bryła, Paweł ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)
      W tym rozdziale przedstawiono ocenę znaczenia marki na rynku ekologicznych produktów żywnościowych, jak również wskazano czynniki wpływające na to znaczenie. Analizy oparto na wynikach badania ankietowego przeprowadzonego ...