• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorCodogni, Iwona (2)Michalski, Michał (1)Michalski, Michał A. (1)Temat
corporate social responsibility (4)
ethics (4)
common good (2)consumer social responsibility (2)CSR (2)M14 (2)witness (2)P46 (1)... zobacz więcejData wydania2018 (2)2008 (1)2012 (1)Has File(s)
Yes (4)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Consumer social responsibility 

Michalski, Michał A. (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)
In our contemporary literature and academic discourse, we often see how popular the topic of corporate social responsibility is. It will be argued that another problem, tightly linked to this issue, and strongly influencing ...
Thumbnail

The chances and limitations of applying a CSR strategy in Polish enterprises 

Codogni, Iwona (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)
The topic of the article is the perspectives of CSR in Polish companies. The article contains a definition of corporate social responsibility, the state and dynamics of ethical reporting, and the factors that can influence ...
Thumbnail

Szanse i ograniczenia stosowania strategii CSR w polskich przedsiębiorstwach 

Codogni, Iwona (Salezjańska Wyższa Szkoła Ekonomii i Zarządzania, 2012)
The topic of the article is the perspectives of CSR in Polish companies. The article contains the definition of corporate social responsibility, the state and dynamics of ethical reporting and the factors that can influence ...
Thumbnail

Społeczna odpowiedzialność konsumenta 

Michalski, Michał (Archidiecezjalne Wydawnictwo Łódzkie, 2008-05-15)
In our contemporary literature and academic discourse we often see how popular the topic of corporate social responsibility is. In my opinion another problem – tightly linked to this – and strongly influencing our business ...

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności