Witamy w Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego! RUŁ gromadzi i udostępnia dorobek naukowy pracowników Uniwersytetu Łódzkiego oraz materiały dydaktyczne. Zasoby deponowane w RUŁ – publikacje, dane badawcze – otrzymują trwały identyfikator (handle). Platforma oparta na oprogramowaniu DSpace udostępnia zasoby naukowe w modelu otwartym, a także umożliwia integrację z innymi źródłami informacji naukowej, m.in. połączenie konta autorskiego z ORCID ID. |
|
Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego funkcjonuje w oparciu o Zarządzenie Rektora Uniwersytetu Łódzkiego nr 51 z dnia 31.03.2015 r. | |
W sprawach związanych z deponowaniem dokumentów prosimy o kontakt | |
z zespołem Repozytorium – e-mail: repozytorium@lib.uni.lodz.pl | |
Aleksandra Brzozowska | |
Lidia Mikołajuk | |
Joanna Mróz | |
Anna Zatora | |
Marta Gołuchowska | |
Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego, p 109, I piętro. | |
Zbiory w Repozytorium
Wybierz zbiór, którego kolekcje chcesz przeglądać.
Ceraneum [14]
Ostatnio dodane
-
Srebrne treści cyfrowe: międzypokoleniowy transfer mądrości poprzez internetowe twórcze pisanie osób starszych
(Łódzkie Towarzystwo Naukowe; Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)The digitally wise human does not have to be a digital native as even a digital immigrant can achieve digital wisdom. For people aged 85 or more and publishing on the Web (digital sages 80+) creative writing results in ... -
Granice kreatywności w reportażu
(Łódzkie Towarzystwo Naukowe; Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)The aim of the article is to present the problem of invention in Polish contemporary narrative journalism. The analysis of creative non-fiction books written by Katarzyna Surmiak-Domańska, Jacek Hugo-Bader and Wojciech ... -
Close reading/reading closely a twórcze pisanie. O prze-pisywaniu literatury w programie nauczania twórczego pisania
(Łódzkie Towarzystwo Naukowe; Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)This paper is concerned with the methodological, practical and analytical dimension of creative writing training. Lectures and seminars for first year students „Literary masterpieces of XX–XXI Century”, have been dedicated ... -
Pisarz (i czytelnik) w laboratorium, czyli od twórczego pisania do twórczego programowania — przypadek Twine
(Łódzkie Towarzystwo Naukowe; Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)This paper proposes a reflection on how to introduce some aspects of programming into creative writing study programs. Educational implementation of Twine is an analyzed case study. The problem is discussed in the context ...