Witamy w Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego! RUŁ gromadzi i udostępnia dorobek naukowy pracowników Uniwersytetu Łódzkiego oraz materiały dydaktyczne. Zasoby deponowane w RUŁ – publikacje, dane badawcze – otrzymują trwały identyfikator (handle). Platforma oparta na oprogramowaniu DSpace udostępnia zasoby naukowe w modelu otwartym, a także umożliwia integrację z innymi źródłami informacji naukowej, m.in. połączenie konta autorskiego z ORCID ID. |
|
Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego funkcjonuje w oparciu o Zarządzenie Rektora Uniwersytetu Łódzkiego nr 51 z dnia 31.03.2015 r. | |
W sprawach związanych z deponowaniem dokumentów prosimy o kontakt | |
z zespołem Repozytorium – e-mail: repozytorium@lib.uni.lodz.pl | |
Aleksandra Brzozowska | |
Lidia Mikołajuk | |
Joanna Mróz | |
Anna Zatora | |
Marta Gołuchowska | |
Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego, p 109, I piętro. | |
Zbiory w Repozytorium
Wybierz zbiór, którego kolekcje chcesz przeglądać.
Ceraneum [13]
Ostatnio dodane
-
Janusz Paweł Tryzno (1948–2021). Odejście prowizoryczne. Wspomnienie o człowieku na papierowym zamku
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021-06-30) -
Performatywność mody a tworzenie nowej tożsamości jednostki
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021-06-30) -
Tkanina – cenne dziedzictwo, przedmiot współczesnych badań
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021-06-30) -
Posthumanizm jako koncepcja kształtująca pokazy ubiorów projektowanych przez Iris van Herpen? Rozważania na marginesie aktualnego dyskursu o modzie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021-06-30)The fascination with new materials and innovative technology has placed the Dutch fashion designer Iris van Herpen on one of the leading positions among artists associated, in the theoretical discourse, with the tendency ... -
Do czego może się przydać historykowi sztuki Filozofia mody Georga Simmla?
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021-06-30)Philosophy of Fashion (1905) by Georg Simmel, while often noted in historical and artistic studies, was not paid much attention. It is not an essay on fashion artifacts, but in fact a critique of modern society profiled ...