• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Nauk o Wychowaniu | Faculty of Educational Sciences
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Nauk o Wychowaniu | Faculty of Educational Sciences
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorGołdyn, Piotr (1)Jakubiak, Krzysztof (1)Jamrożek, Wiesław (1)Malik, Magdalena (1)Modrzejewska-Świgulska, Monika (1)Szewczyk-Kowalewska, Irena (1)Szmidt, Krzysztof (1)Wasilewski, Marcin (1)Wałęga, Agnieszka (1)Witkowska-Urban, Ewa (1)... zobacz więcejTemat
pedagogika (10)
edukacja (3)prasa (3)Druga Rzeczpospolita (2)1953–1973 (1)czasopiśmiennictwo (1)dyskurs dziecięcy (1)dyskurs podręcznikowy (1)dziecięcy aktorzy (1)dziecko (1)... zobacz więcejData wydania
2013 (10)
Has File(s)
Yes (10)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 10

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Protagoras z Abdery - sofista i wychowawca. Studium z historii filozofii wychowania 

Wasilewski, Marcin (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Udział społeczno-kulturalnych i pedagogicznych wydawnictw periodycznych w wypracowywaniu i upowszechnianiu ideologii wychowawczej sanacji 

Jakubiak, Krzysztof (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Zagadnienia pedagogiczne i oświatowe na łamach „Głosu Konińskiego” (1921–1939) 

Gołdyn, Piotr (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Słowo wstępne 

Szmidt, Krzysztof ORCID; Modrzejewska-Świgulska, Monika (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Dominacja a wyzwolenie. Wczesnoszkolny dyskurs podręcznikowy i dziecięcy 

Wiśniewska-Kin, Monika ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Autorka akcentuje potrzebę poszerzania przestrzeni semantycznej w dyskursie podręcznikowym oraz konieczność uprawnienia przez szkołę otwartości poznawczej, co daje dzieciom/uczniom prawo do: – wyrastania z egocentrycznego ...
Thumbnail

Powiedz tylko, że jestem… Jana Dormana Eksperymentalny Teatr Dziecka 

Szewczyk-Kowalewska, Irena (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Problemy współczesnej pedagogiki na łamach czasopisma „Kultura i Edukacja” 

Wałęga, Agnieszka (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Zagadnienia kulturalno-oświatowe na łamach pisma Związku Kombatantów Rzeczypospolitej Polskiej i Byłych Więźniów Politycznych 

Malik, Magdalena (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Udział przedstawicieli pedagogiki i socjologii z Uniwersytetu Łódzkiego w dyskusji o rozwoju szkół wyższych w świetle artykułów „Życia Szkoły Wyższej” (1953–1973) 

Witkowska-Urban, Ewa (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Problematyka edukacyjna na łamach galicyjskiego „Naprzodu” 

Jamrożek, Wiesław (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Autor opisuje różnorodne problemy edukacyjne poruszane na łamach krakowskiego „Naprzodu”, jako jednego z ważniejszych źródeł, pozwalających rekonstruować praktykę i myśl pedagogiczną na ziemiach polskich na przełomie XIX i XX w.

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności