dc.contributor.author | Kudra, Andrzej | |
dc.date.accessioned | 2015-05-14T08:31:32Z | |
dc.date.available | 2015-05-14T08:31:32Z | |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.issn | 1505-9057 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/8801 | |
dc.description.abstract | The author treats the lesson as a discussion, a communicative event. Therefore, the lesson
becomes a process, not just an effect with a dialogue structure.
The author preceeds further - the lesson with verbal, vocal and non-verbal communicative
activities, genders of speech and methods is seen as a text. | pl_PL |
dc.description.sponsorship | Zadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica;4 | |
dc.title | Lekcja jako dyskurs | pl_PL |
dc.title.alternative | lesson as a discurssion | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |
dc.page.number | [297]-302 | pl_PL |