Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZalewska-Turzyńska, Magdalena
dc.date.accessioned2012-06-19T07:48:17Z
dc.date.available2012-06-19T07:48:17Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/833
dc.description.abstractAmong others there are two instruments of communication between organization and its surrounding that happen to be mixed up – the public relations and advertisement. The aim of this paper is to introduce and present these communication instruments taking into consideration only the positive aspects of them. The main objective is to concentrate and to compare PR and advertisement according to chosen by author communication criteria.pl_PL
dc.language.isootherpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;
dc.titlePublic relations a reklama – porównanie komunikatów przedsiębiorstwapl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number557-566
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki; Wydział Zarządzania; Katedra Zarządzania


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord