Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorStęplewska, Kinga
dc.date.accessioned2012-06-14T13:46:48Z
dc.date.available2012-06-14T13:46:48Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/767
dc.description.abstractCompanies, especially life insurers, operating under competitive conditions need loyal clients. A very important techniques used for building loyalty is appropriate communication between the insured and insurer. The article presents different kinds of communication between the insurance contract parties and some factors influencing that. The main aim of conducted analysis was to answer the question how important is the exchange of information between insurer and insured/policy holder to continue the insurance contract, building loyalty with insurers’ clients.pl_PL
dc.language.isootherpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;
dc.subjectinsurancepl_PL
dc.subjectlife insurancepl_PL
dc.subjectclient’s behaviorpl_PL
dc.subjectcommunicationpl_PL
dc.titleZnaczenie komunikacji pomiędzy ubezpieczonym a ubezpieczycielem w budowaniu lojalności klientów zakładów ubezpieczeń na życiepl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number113-131
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach; Wydział Zarządzania i Administracji; Instytut Ekonomii i Administracji


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord