Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCzechowska, Iwona
dc.date.accessioned2012-06-14T13:16:10Z
dc.date.available2012-06-14T13:16:10Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/764
dc.description.abstractThe article presents different bank definitions, changing in time, considering the following aspects: legal, social, organizational and the one connected to its functions. Bank works as a company and is oriented on a profit maximalisation. It is also an institution of social trust. It has different roles on the financial market in micro- and macroscale. According to bancassurance it occurs as a channel of insurance products distribution. In this field its activity grows systematically.pl_PL
dc.language.isootherpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;
dc.subjectbank, definitionspl_PL
dc.subjectfunctionspl_PL
dc.subjectdistribution channelpl_PL
dc.titlePrzegląd definicji banku stanowiącego aktywny kanał dystrybucji produktów ubezpieczeniowychpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number17-32
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki; Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny; Instytut Finansów


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord