Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKuziak, Mariusz
dc.date.accessioned2015-03-16T07:19:56Z
dc.date.available2015-03-16T07:19:56Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7311
dc.description.abstractInternet seems to be a perfect mass medium as it allows to measure itself without a need of using any other media. The very fast development of the medium makes it impossible to measure the usage and users as easly as it was done in the very beginnings of the World Wide Web. The paper discusses four main areas of research concerning marketing activity over the Internet and major errors and problems that can occur while the research is conducted. Some basic suggestions for corrections are also presented.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titlePomiar działań marketingowych w Internecie - przegląd metod i problemówpl_PL
dc.title.alternativeMeasurement of Marketing Activities in the Internet - Review of Methods and Problemspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[521]-526pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Krakowie, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord