Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorTrzmielak, Dariusz
dc.date.accessioned2015-03-16T07:19:12Z
dc.date.available2015-03-16T07:19:12Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7310
dc.description.abstractThe e-client has assumed unprecedented power during the latter years. This is a result of commercial usage of Internet. The article provides useful knowledge in off- and on-line marketing research. The basic intent remains to familiarize readers with a variety of popular techniques used in the marketing research process. In addition, the second part of article allows for better understanding the basic concept of Adoptive Conjoint Analysis. The text tries to develop a sense of purpose and caution in planning and carrying out studies designed to generate marketing information.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleBadania off- i on-line z wykorzystaniem techniki ACApl_PL
dc.title.alternativeOff- and On-line Marketing Research with the Usage of Adoptive Conjoint Analysispl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[511]-519pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord