Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCzuba, Tomasz
dc.date.accessioned2015-03-16T07:18:09Z
dc.date.available2015-03-16T07:18:09Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7308
dc.description.abstractHow important in modern marketing are databases? In 21 century direct marketing becomes more and more important factor. Marketers use different forms and mediums of direct marketing for creating a new value for customers. Database marketing use information about clients for closer communication between firms and clients. Right database marketing is well situated in firm's marketing information system (MIS). From MIS is close to different databases with customers being behavior data and closer to set up loyalty programs for value customers. But the success of loyalty program depends on different techniques of marketing. Database marketing is only one of various factors which can be use to set up good relation with our clients.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.titleMarketingowe bazy danych a programy lojalnościowepl_PL
dc.title.alternativeDatabase Marketing and Loyality Programmspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.numberDatabase Marketing and Loyality Programmspl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Gdański, Instytut Handlu Zagranicznego, Zakład Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord