Show simple item record

dc.contributor.authorAnkiel-Homa, Magdalena
dc.date.accessioned2015-03-14T11:24:10Z
dc.date.available2015-03-14T11:24:10Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7300
dc.description.abstractThis paper shows the capabilities of using e-zine (newsletter) in marketing strategies of companies which are existed in the Internet. Newsletter (e-zine) as electronic bulletin is more often using by internet services (portals, internet stores, business windows) to create direct relations with internauts. This paper presents the advantages of using e-zine in promotional activities of the internet services but also some faults which could be the barrier in realization companies' goals. This paper indicates also that e-zine could bring some benefits to companies but used in the wrong way could create negative image of company.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleE-zine jako narzędzie promocji internetowejpl_PL
dc.title.alternativeE-zine as a Tool of Internet Promotionpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[527]-532pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Poznaniu, Katedra Marketingu Produktupl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record