Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSobocińska, Magdalena
dc.date.accessioned2015-03-13T10:18:55Z
dc.date.available2015-03-13T10:18:55Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7292
dc.description.abstractThe Internet can be used in secondary and primary research. The Internet changes the quantitative and qualitative research process and offers researchers many benefits, e.g.: greater speed of delivery and receiving responses, low cost, international range and multimedia possibility. This article shows disadvantages of the marketing research on the Internet. The biggest limitation of collecting data in Internet is the number of e-mail users that is not representative of the general population.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleBadania marketingowe przez Internet - zalety i ograniczenia oraz zastosowaniapl_PL
dc.title.alternativeMarketing Research on the Internet - Advantages, Limitation and Applicationspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[463]-468pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationKa tedra Badań Marketingowych, Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Katedra Badań Marketingowychpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord