Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSobczyk, Genowefa
dc.date.accessioned2015-03-13T10:09:27Z
dc.date.available2015-03-13T10:09:27Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7288
dc.description.abstractThe paper presents the characteristics and the role of the Internet as the global means of communicating in creating the competitive prevalence of enterprises on the market. The promotion, distribution of products and the marketing studies have been included among the nain directions of using this modern medium in marketing. Attention has been focused on Ike devices which the Internet employs in each of the three afore-mentioned applications.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleRola Internetu w osiąganiu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwapl_PL
dc.title.alternativeThe Role of the Internet in Achieving Competitive Prevalence of Enterprisespl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[429]-437pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Marii Curie- Skiodowskiej w Lublinie, Instytut Zrządzania i Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord