Show simple item record

dc.contributor.authorKrzyżanowska, Magdalena
dc.date.accessioned2015-03-13T10:08:55Z
dc.date.available2015-03-13T10:08:55Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7287
dc.description.abstractThe literature reflects remarkably little effort to develop a framework for understanding the implementation of the marketing concept by higher education institutions. The author presents a model of market orientation development within higher education institutions in Poland. She draws on 25 field interviews with vice-chancellors in diverse organizations. Managerial implications of this research are discussed.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titlePerspektywy rozwoju marketingu usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego w Polscepl_PL
dc.title.alternativeDevelopment Perspectives for Services Marketing of Higher Education Institutions in Polandpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[417]-425pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationSzkoła Główna Handlowa w Warszawie, Katedra Rynku i Marketingupl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record