Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŚwiatowy, Grażyna
dc.date.accessioned2015-03-13T10:06:42Z
dc.date.available2015-03-13T10:06:42Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7281
dc.description.abstractSubject of this article is to present in details communication problems and particularly language and cultural barriers in direct marketing, in process of communication and cooperation between managers acting in different countries on common market. Outcomes of researches are showing that to achieve successes knowledge of foreign languages is not sufficient, but more important is ability to follow the suite of cultural cannons.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleBariery językowe i kulturowe w komunikacji marketingowej na rynku Unii Europejskiejpl_PL
dc.title.alternativeLanguage and Cultural Barriers in Marketing Communication on the Common Marketpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[369]-377pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Katedra Badań Marketingowychpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord