Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRydel, Maciej
dc.date.accessioned2015-03-13T10:01:58Z
dc.date.available2015-03-13T10:01:58Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7279
dc.description.abstractIntegrated Marketing Communications (IMC) is something more than Marketing Communications and Promotion. IMC integrates not only traditional (formal) Marketing Communications elements: Advertising, Public Relations, Sales Promotion, Personal Selling and Sponsoring. It integrates all communicates being sent to market environment. The new task of a company, is to manage and integrate all kinds of communicates. The proposed definition is that of H. Fill which states: IMC it is managing dialogue of a company with its market Environment. More and more important role in this dialogue will play informal communication, which from the point of view of time, budget and organizational structures is not called promotion. Examples may be word of mouth, lobbying or informal meetings and all other messages attached to product, price, distribution and people other than promotional staff.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleZintegrowana komunikacja marketingowa. Nowe podejście - propozycja uporządkowania pojęćpl_PL
dc.title.alternativeIntegrated Marketing Communications - New Approachpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[351]-359pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Gdański, Zakład Marketingu, Instytut Handlu Zagranicznegopl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord